Χωρίς νέα μέτρα το απαντητικό e-mail στην τρόικα

4 λεπτά ανάγνωση
6 Δεκεμβρίου 2014

Εστάλη το βράδυ της Παρασκευής, σύμφωνα με πληροφορίες, το απαντητικό e-mail στην τρόικα. Κατά τις ίδιες πηγές, το e-mail δεν περιλαμβάνει νέα μέτρα, παρά μόνο μια αναλυτικότερη τεκμηρίωση του οικονομικού οφέλους των μέτρων που έχουν ήδη παρουσιαστεί από την κυβέρνηση ως ενδεχόμενες λύσεις σε περίπτωση δημοσιονομικού κενού του 2015.

Η τριμερής, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε ζητήσει στο δικό της e-mail διευκρινίσεις όσον αφορά τις εκτιμήσεις της κυβέρνησης για το όφελος από ορισμένες παρεμβάσεις στο ασφαλιστικό και στο σύστημα των αποδείξεων.

Το e-mail εστάλη μετά από ενδοκυβερνητικές διαβουλεύσεις, καθώς αρχικά η κυρίαρχη άποψη ήταν να μη σταλεί e-mail και η ελληνική απάντηση να δοθεί στο Eurogroup της Δευτέρας.

Ωστόσο, τελικά αποφασίστηκε να σταλεί απάντηση από την ελληνική πλευρά ώστε να μην δοθεί η εντύπωση πως η Αθήνα δε στηρίζει την προσπάθεια να ξεπεραστεί η εμπλοκή με την αξιολόγηση.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, που επικαλείται ως πηγή εσωτερικό ευρωπαϊκό έγγραφο, το Eurogroup της Δευτέρας θα εξετάσει σχέδιο για εξάμηνη παράταση του υφιστάμενου ευρωπαϊκού σκέλους του προγράμματος, που κανονικά εκπνέει στο τέλος του έτους.

Παράλληλα, σύμφωνα πάντα με το Reuters, θα εξεταστούν ακόμα δυο εναλλακτικά σενάρια, για παράταση του προγράμματος κατά τρεις ή και 12 μήνες.

Το Eurogroup της Δευτέρας είναι η τελευταία τακτική συνεδρίαση για το 2014, ωστόσο, ευρωπαίοι αξιωματούχοι έχουν αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο έκτακτης σύσκεψης στα μέσα Δεκεμβρίου με αντικείμενο την Ελλάδα.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο