Ζουράρις: «Εάν δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο ΠΑΟΚ δεν θα έπαιρνε πρωτάθλημα» – δείτε το video

2 λεπτά ανάγνωση
25 Ιουνίου 2019

Ο Κώστας Ζουράρις φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «Τα λόγια της πόλης» της TV100 και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στον ΠΑΟΚ.

Ο γνωστός πολιτικός με τα ασπρόμαυρα αισθήματα προέβη σε μια δήλωση που θα συζητηθεί, καθώς τόνισε πως αν δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ ο Δικέφαλος ουδέποτε θα έπαιρνε Πρωτάθλημα.

Μεταξύ άλλων είπε:

«Δεν μπορεί να υπάρξει ΠΑΟΚτσής που θα ψηφίσει Νέα Δημοκρατία, γιατί ο ΠΑΟΚτσής που θα ψηφίσει Νέα Δημοκρατία, ψηφίζει Μαρινάκη, τον καταστροφέα του ΠΑΟΚ, ο οποίος μας άλωσε επί 30 χρόνια με τις παράγκες. Εάν δεν υπήρχε ο ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος μπόρεσε και μείωσε την επιρροή της παράγκας του Μαρινάκη, ουδέποτε ο ΠΑΟΚ, με Έλληνες διαιτητές, θα έπαιρνε πρωτάθλημα», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Ζουράρις.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κ. Μπάρκας για την κάθοδο του ΣΥΡΙΖΑ στις εκλογές: «Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να κινηθεί αντιπαραθετικά με τον Τσίπρα»

Η φράση του Κώστα Μπάρκα για τον ΣΥΡΙΖΑ και τον Αλέξη Τσίπρα

Π. Μαρινάκης: «Ακούω βερεσέ όσα λέει ο Τσίπρας – Έβαλε πάνω από τριάντα νέους φόρους»

Η δήλωση του Π. Μαρινάκη βάζει ξανά τον Αλέξη Τσίπρα απέναντι στο

ALCO: Στο 23,3% η ΝΔ – “Γκρεμίζονται” Ελληνική Λύση και Πλεύση Ελευθερίας – Στο 10,3% το ΠΑΣΟΚ

Άνοδο μισής μονάδας στην πρόθεση ψήφου επί των εγκύρων (23,3%) δίνει στη