Η Κωτσόβολος, με 67 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά, αποτελεί μέρος της καθημερινότητας του Έλληνα καταναλωτή και διαχρονικά εξελίσσεται μαζί του, με υπερσύγχρονα καταστήματα σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας.

Για την Κωτσόβολος, η ικανοποίηση των πελατών απορρέει, μεταξύ άλλων, και από την ικανοποίηση των εργαζομένων της. Ως εκ τούτου, επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της, έχοντας αυξήσει τα τελευταία 2 χρόνια τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων.

Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος, ποσοστά που ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Επενδύσεις / αποτελέσματα

Η συνεχής ανανέωση του δικτύου της εταιρείας και η αναβάθμιση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του οικονομικού έτους 2016/2017, το οποίο ολοκληρώθηκε σημειώνοντας εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα. Υπολογίζεται τα κέρδη προ φόρων (EBIT) να ανέλθουν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων (EBITDA) να ανέλθουν στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ, καθώς και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ. Οι επενδύσεις για το οικονομικό έτος 2016/17 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά και αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.

Τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη, ενώ υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο σε όλους τους τομείς δράσης της, επανεπενδύοντας το 100% των ετήσιων κερδών της, για να μπορεί ο πελάτης της να απολαμβάνει μία νέα εμπειρία Κωτσόβολος.

Ανοίγματα / Ανακαινίσεις καταστημάτων

Η Κωτσόβολος, με 67 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά, αποτελεί μέρος της καθημερινότητας του Έλληνα καταναλωτή και διαχρονικά εξελίσσεται μαζί του, με υπερσύγχρονα καταστήματα σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας. Τα τελευταία τρία χρόνια, η Κωτσόβολος υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο και καινοτομεί δημιουργώντας ένα πρότυπο περιβάλλον για τους καταναλωτές. Η Κωτσόβολος διαθέτει  95 καταστήματα στο δίκτυό της και  αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρία του Ομίλου της Dixons Carphone.

Παράλληλα, η Κωτσόβολος, ξεκινώντας πάντα από τον άνθρωπο, εφαρμόζει το επενδυτικό της πλάνο, αναβαθμίζοντας το δίκτυο των καταστημάτων της, έχοντας εγκαινιάσει από το 2016, 5 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, ενώ έχει πραγματοποιήσει 37 ανακαινίσεις και 13 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές και κομβικότερα σημεία. Πρόσφατα η πόλη του Πειραιά απέκτησε το δεύτερο κατάστημα Κωτσόβολος με 5 ορόφους, ενώ μόλις εγκαινιάστηκε αυτές τις μέρες και το νέο κατάστημα στο RIVER WSET, καθώς και ανακαινίζονται καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Τα συνολικά τετραγωνικά μέτρα των καταστημάτων μας είναι 134.894τ.μ.

Το υπερσύγχρονο περιβάλλον των καταστημάτων της προσφέρει εύκολη πλοήγηση, αλλά και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων, προσφέροντας ποικιλία στα προϊόντα τεχνολογίας, στις μεγάλες οικιακές συσκευές, στις μικροσυσκευές και στον οικιακό εξοπλισμό και συνδυάζονται με μοναδικές αγοραστικές εμπειρίες. 

Η εταιρεία εισήγαγε το νέο concept «Ελάτε Σπίτι Μας», προτρέποντας τους επισκέπτες του καταστήματος να επισκεφτούν την κατηγορία μικροσυσκευών και μέσα από τη μεγάλη γκάμα της να επιλέξουν την ιδανικότερη λύση μικροσυσκευής για το σπίτι και τις ανάγκες τους. Παράλληλα, στον ειδικό χώρο «Ελάτε σπίτι μας να πιούμε καφέ» η αλυσίδα προσκαλεί τους επισκέπτες του καταστήματος να χαλαρώσουν και να απολαύσουν τον καφέ τους.

Υπηρεσίες: Service Corners / Fix&Go / 48ώρες

Τα 34 Service Corners του “Support 360°” παρέχουν υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Σε 14 επιλεγμένα Service Corners μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά και για laptop σε 24ώρες επισκευή ή αντικατάσταση. Τα 14 αναβαθμισμένα service corners, που υποστηρίζουν την υπηρεσία Fix&Go, βρίσκονται 6 στην Αθήνα, 2 στη Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στην περιφέρεια. Ενώ όλα Service Corners υποστηρίζουν υπηρεσίες κινητής, computing και τηλεόρασης.

48ώρες

H πρωτοποριακή υπηρεσία τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών, το “Total Support Premium 48 ώρες” αποτελεί extension της ήδη υπάρχουσας Premium Total Support υπηρεσίας που προσφέρει η Κωτσόβολος στους πελάτες της. Η  νέα υπηρεσία υπόσχεται –για πρώτη φορά στην Ελλάδα- επισκευή ή αντικατάσταση του ψυγείου, της κουζίνας ή του πλυντηρίου εντός 48 ωρών από την ώρα που θα δηλωθεί η βλάβη.

Η υπηρεσία «Total Support Premium 48 ώρες» έχει χρονική διάρκεια για 5 ολόκληρα χρόνια, προσφέροντας στις συσκευές την προστασία που χρειάζονται, από την 1η μέχρι και την τελευταία ημέρα του συμβολαίου αποκλειστικά από την Κωτσόβολος. Το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είναι να διαλέξει το προϊόν που του ταιριάζει και να το συνδυάσει με την υπηρεσία. Αξίζει να αναφερθεί πως μέχρι σήμερα (4 μήνες από το λανσάρισμα της υπηρεσίας) η εταιρεία έχει ανταποκριθεί σε 300 γεγονότα με ένα δείκτη ικανοποίησης 99% για τους συγκεκριμένους πελάτες μας.

Καινοτομίες στα καταστήματα (Ταμεία Express)

Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για πληρωμή με κάρτα. Κατάφερε πρώτη στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα ταμεία. Ήδη σε 40 καταστήματα υπάρχουν 150 σημεία εξυπηρέτησης και το 38,9% των συναλλαγών με κάρτες γίνεται χωρίς ο πελάτης να περνά από το ταμείο.

Υπηρεσία Collect @ Store

Με την υπηρεσία Collect @ Store δίνεται η δυνατότητα στον πελάτη να δεσμεύσει εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα που επιθυμεί και να τα παραλάβει από οποιοδήποτε κατάστημα της αλυσίδας τον εξυπηρετεί.

Δύναμη οι άνθρωποί της

Η εταιρεία επενδύει στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού της και τα τελευταία δύο χρόνια έχει αυξήσει τους εργαζομένους της κατά 15%, ενώ προσφέρει συνεχόμενη εκπαίδευση σε όλους τους εργαζομένους της. Οι ώρες εκπαίδευσης που αφιερώθηκαν τον τελευταίο χρόνο έφτασαν τις 52.655, για την πραγματοποίηση 348 σεμιναρίων, ενώ η εταιρεία δημιούργησε έναν ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων 500 τ.μ. με όλες τις σύγχρονες ανέσεις που απαιτούνται για την περεταίρω ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Σε έρευνα ικανοποίησης των εργαζομένων, αποδεικνύεται ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης, καθώς το 92% των εργαζομένων νιώθουν «Εξαιρετικά υπερήφανοι» που εργάζονται για την Κωτσόβολος. Τα υψηλά ποσοστά ικανοποίησης των εργαζομένων αποτελούν το σημείο αναφοράς για τον όμιλο της Dixons Carphone, καθώς ξεπερνούν σημαντικά το Benchmark της Ευρώπης στον κλάδο του retail.

Ψηφιακός μετασχηματισμός

Παράλληλα, βρίσκεται σε εξέλιξη ο ψηφιακός μετασχηματισμός στα συστήματά της, μια επένδυση που θα ξεπεράσει τα 10 εκ. ευρώ, με μοναδικό στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της για μία μοναδική αγοραστική εμπειρία. Οι επενδύσεις στην τεχνολογία – ειδικά στο επίπεδο των business applications – αποτελούν το έναυσμα για σημαντικές αλλαγές στη λειτουργία της επιχείρησης. Το ποσοστό ικανοποίησης των πελατών ενθαρρύνει την εταιρεία για τις συνολικές της προσπάθειες, σημειώνοντας συνεχές ρεκόρ στους δείκτες ικανοποίησης πελατών.

Κωτσόβολος διαδικτυακά

Στην Κωτσόβολος, η αγοραστική εμπειρία ξεπερνά τα όρια του καταστήματος, καθώς η εταιρεία έχει δημιουργήσει τρεις εκπομπές στο επίσημο κανάλι της στο Youtube (Try Me, Try Me #NOT, «Βάζουμε τον chef στην πρίζα»), όπου η τεχνολογία αποκτά φωνή για όσους θέλουν να την γνωρίσουν καλύτερα. Επιπρόσθετα, ο σύγχρονος σχεδιασμός και η εύκολη πλοήγηση του www.kotsovolos.gr

Facebook Comments