Χαμηλότερα των προσδοκιών διαμορφώθηκαν τα έσοδα της Google στο πρώτο τρίμηνο του έτους, ενώ τα περιθώρια συρρικνώθηκαν, καθώς συνέχισαν να υποχωρούν οι τιμές των διαφημίσεών της.

Ο αριθμός των «πληρωμένων κλικ» από τους καταναλωτές στις διαφημίσεις της Google αυξήθηκε κατά 26% στο διάστημα Ιανουαρίου – Μαρτίου 2014, απογοητεύοντας τους αναλυτές που ανέμεναν μεγαλύτερη αύξησή του. Την ίδια ώρα, το μέσο «κόστος ανά κλικ» υποχώρησε κατά 9%.

«Είναι ένα μέτριο τρίμηνο για μια μεγάλη εταιρεία», σχολίασε στο Reuters αναλυτής της BGC Partners.

Τα λειτουργικά κέρδη της Google υποχώρησαν στο 32% των εσόδων, σε εποχικά προσαρμοσμένη βάση, από 34% που ήταν ένα χρόνο νωρίτερα.

Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 19% στα 15,42 δισ. δολάρια, ωστόσο διαμορφώθηκαν κάτω από τα 15,54 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι οικονομολόγοι.

Facebook Comments