Η McLaren παρουσίασε τη W1, διάδοχο των F1 και P1, για τη δημιουργία των οποίων η εταιρεία είχε, όπως και τώρα, χρησιμοποιήσει την τεχνογνωσία που έχει από την αγωνιστική της δραστηριότητα.
Κινούμενο στο ρυθμό της εποχής, το νέο μοντέλο έχει φυσικά υβριδικό σύστημα παροχής ισχύος, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 1.275 ίππους, τη μεγαλύτερη που είχε ποτέ οποιοδήποτε αυτοκίνητο της McLaren. Αυτό το σύστημα βασίζεται σε ένα εντελώς νέο βενζινοκινητήρα V8 4 λίτρων με διπλό τούρμπο ο οποίος αποδίδει 928 ίππους και έναν ηλεκτροκινητήρα 347 ίππων.
Το σύστημα έχει διαμήκη τοποθέτηση στο κέντρο και η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με 8 ταχύτητες. Το μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.635 μ. και το μεταξόνιο 2.680 χιλιοστά, ενώ το βάρος του είναι 1.399 κιλά, με την αναλογία ισχύος/βάρους να είναι 911 ίπποι ανά τόνο, η υψηλότερη που είχε ποτέ οποιοδήποτε υπεραυτοκίνητο της McLaren. Η εμπειρία της εταιρείας στην Φόρμουλα 1, επέτρεψε την επίτευξη κορυφαίας αεροδυναμικής, με τη δυνατότητα να χαμηλώνει η ανάρτηση για χρήση σε πίστα κατά 37 χιλιοστά εμπρός και 17 πίσω, γεγονός που σε συνδυασμό και με τις ενεργές εμπρός και πίσω αεροτομές δημιουργεί αρνητική άντωση, που προσφέρει κάθετη δύναμη έως ενός τόνου!
Η ενεργός ανάρτηση περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός-πίσω και τα κεραμικά δισκόφρενα των 390 χιλιοστών έχουν 6πίστονες δαγκάνες εμπρός και 4πίστονες πίσω. Τα ελαστικά είναι Pirelli P Zero διαστάσεων 265/35 R19 εμπρός και 335/35 R20 πίσω.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις του αυτοκινήτου η McLaren αναφέρει επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 2,7” και από 0 ως 200 χλμ./ώρα σε 5,8”, ενώ η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 350 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο θα παραδοθεί σε μόλις 399 πελάτες, οι οποίοι έχουν ήδη επιλεγεί!
Facebook Comments