Η ναυαρχίδα της Mercedes-Benz ήταν και το 2016 το πολυτελές saloon με τις υψηλότερες πωλήσεις παγκοσμίως. Από το 2013, οι πωλήσεις της εταιρείας έχουν υπερβεί τις 300.000 μονάδες.

Εξωτερική σχεδίαση: Το κύρος και η τεχνολογική πρωτοπορία αποκτούν ακόμη περισσότερη απτή αξία. Όλα τα μοντέλα εξοπλίζονται με μάσκα ψυγείου νέας σχεδίασης. Σε συνδυασμό με τους προβολείς MULTIBEAM LED, η S-Class αποκτά τρία επιβλητικά φωτιστικά σώματα που χαρακτηρίζουν την αποκλειστική σχεδίασή της.

Σχεδιασμός χειριστηρίων και ενδείξεων: Οι δύο οθόνες υψηλής ανάλυσης, με διαγώνιο 12,3 ιντσών η καθεμία και ενιαία κρυστάλλινη επιφάνεια, διαμορφώνουν το κόκπιτ ευρείας οθόνης. Η νέα S-Class διαθέτει πλήκτρα αφής Touch Control στο νέας σχεδίασης τιμόνι. Ακόμα ένα νέο χαρακτηριστικό είναι ο χειρισμός του DISTRONIC και του cruise control από χειριστήρια στο τιμόνι. Ο χειρισμός του συστήματος infotainment είναι εφικτός με το touchpad, με το χειριστήριο στην κεντρική κονσόλα και με το σύστημα φωνητικών εντολών LINGUATRONIC, το οποίο πλέον υπακούει σε περισσότερες από 450 εντολές.

Συστήματα υποβοήθησης οδήγησης: Η ενεργή υποβοήθηση απόστασης DISTRONIC και η ενεργή υποβοήθηση διεύθυνσης – ACTIVE STEERING ASSIST-προσφέρουν στον οδηγό ακόμα πιο άνετη υποβοήθηση για τη διατήρηση της απόστασης ασφαλείας και την ασφαλή διεύθυνση του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα, η ενεργή υποβοήθηση απόστασης DISTRONIC χρησιμοποιεί πολύ περισσότερα δεδομένα χαρτών και πλοήγησης, μπορεί να υποστηρίζει τον οδηγό με βάση τη διαδρομή και προσαρμόζει την ταχύτητα του αυτοκινήτου, για περισσότερη άνεση.

Φώτα: Οι προβολείς MULTIBEAM LED επιτρέπουν ταχύτατη και απολύτως ακριβή προσαρμογή των προβολέων στην τρέχουσα κατάσταση κυκλοφορίας. Ο φωτισμός μεγάλης σκάλας ULTRA RANGE παράγει τη μέγιστη νομικά επιτρεπόμενη ένταση φωτισμού.

Ανάρτηση: Η ανάρτηση MAGIC BODY CONTROL με ROAD SURFACE SCAN αναγνωρίζει εκ των προτέρων ανωμαλίες του οδοστρώματος και τις αποσβένει. Η λειτουργία κλίσης σε στροφές είναι ένα ακόμα χαρακτηριστικό άνεσης που διατίθεται για πρώτη φορά στην S-Class .

Τεχνολογία κινητήρων: Στη νέα S-Class κάνουν ντεμπούτο τρεις εντελώς νέοι κινητήρες: 6κύλινδροι εν σειρά πετρελαιοκινητήρες και βενζινοκινητήρες και ένας νέος βενζινοκινητήρας V8 biturbo. Εκτός αυτού, η Mercedes-Benz σχεδιάζει την κυκλοφορία ενός υβριδικού αυτοκινήτου με ηλεκτρική αυτονομία περίπου 50 χιλιομέτρων. Παράλληλα, παγκόσμια πρεμιέρα κάνουν και επαναστατικές τεχνολογίες, όπως η ενσωματωμένη μίζα-δυναμό 48 volt και ο πρόσθετος ηλεκτρικός συμπιεστής.

Το κορυφαίο μοντέλο της Mercedes-Benz πραγματοποιεί ακόμα ένα άλμα προς την αυτόνομη οδήγηση και αναβαθμίζει το Intelligent Drive στο επόμενο επίπεδο. Η ενεργή υποβοήθηση απόστασης DISTRONIC και η ενεργή υποβοήθηση διεύθυνσης – ACTIVE STEERING ASSIST-προσφέρουν στον οδηγό ακόμα πιο άνετη υποβοήθηση για τη διατήρηση απόστασης ασφαλείας και την ασφαλή διεύθυνση του αυτοκινήτου. Η ταχύτητα ρυθμίζεται πλέον αυτόματα, για παράδειγμα, πριν από στροφές, διασταυρώσεις ή την είσοδο σε κυκλική πορεία (οι επιμέρους λειτουργίες ενδέχεται να διαφέρουν ανάλογα με τη χώρα).

Σύστημα μετάδοσης κίνησης: νέοι κινητήρες με τεχνολογία-ορόσημο

Mercedes-Benz S 450 (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 6,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 150 g/km) και S 500 (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 
6,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 150 g/km): Ο νέος, εξηλεκτρισμένος εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας ξεκινά από τη γραμμή εκκίνησης με δύο βαθμίδες ισχύος. Το μοντέλο S 450 (και σε έκδοση 4MATIC) αποδίδει 270 kW (367 hp) και ροπή στρέψης 500 Nm. Το S 500 αποδίδει ισχύ 320 kW (435 hp) και παρέχει 520 Nm. (Συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμων: 6,6 l/100 km; Συνδυασμένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα (CO2 ):150 g/km) Ο νέος, ευφυής τρόπος συμπίεσης, ο οποίος περιλαμβάνει πρόσθετο ηλεκτρικό συμπιεστή, καθώς και ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG), φροντίζει για εξαιρετικά υψηλή απόδοση ισχύος χωρίς υστέρηση. Η μίζα-δυναμό παρέχει προσωρινά πρόσθετη ροπή 250 Nm και αποδίδει επιπλέον ισχύ 16 kW. Σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο S 500 με κινητήρα V8, παρόμοιων επιδόσεων, οι εκπομπές CO2 του κινητήρα έχουν μειωθεί κατά περίπου 22 τοις εκατό.

Η σημαντική αναβάθμιση ισχύος των εξακύλινδρων βενζινοκινητήρων στα επίπεδα των προηγούμενων οκτακύλιδρων συνόλων αντικατοπτρίζεται και στις ονομασίες των μοντέλων: τα μοντέλα με τους νέους εξακύλινδρους κινητήρες φέρουν πλέον την ονομασία S 450 ή S 500.

Mercedes-Benz S 560 4MATIC (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8,5 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 195 g/km) και Mercedes-Maybach S 560 4MATIC (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 9,3 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 209 g/km): Ο νέος V8 έρχεται με 345 kW (469 hp) και 700 Nm. Ο κινητήρας biturbo συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πιο οικονομικούς βενζινοκινητήρες V8 παγκοσμίως και καταναλώνει περίπου δέκα τοις εκατό λιγότερο καύσιμο από τον οκτακύλινδρο προκάτοχό του. Για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, τέσσερις κύλινδροι του νέου V8 απενεργοποιούνται ταυτόχρονα με τη βοήθεια του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων CAMTRONIC κατά την οδήγηση με μερικό φορτίο. Με αυτόν τον τρόπο μειώνονται οι απώλειες λόγω μεταβολής φορτίου, ενώ παράλληλα βελτιώνεται η συνολική απόδοση των υπόλοιπων τεσσάρων κυλίνδρων μέσω μετατόπισης του σημείου λειτουργίας προς υψηλότερα φορτία. Η θέση των στροβιλοσυμπιεστών στο V των σειρών κυλίνδρων είναι άλλο ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.

Mercedes-Benz S 600 (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 270 g/km: Η κορυφαία έκδοση κινητήρα της Mercedes-Benz είναι ο V12 με 390 kW (530 hp) και 830 Nm. Ο νέος δωδεκακύλινδρος κινητήρας στην Mercedes-Maybach S 650 αποδίδει 463 kW (630 hp) και μέγιστη ροπή 1000 Nm (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 12,7 l/100 km, εκπομπές COσε μικτό κύκλο: 289 g/km).

Mercedes-AMG S 63 4MATIC+ (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 8,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 203 g/km): Για υψηλές επιδόσεις σε συνδυασμό με αισθητά μειωμένη κατανάλωση καυσίμου, ο 4λιτρος κινητήρας AMG V8 biturbo με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων αντικαθιστά τον προηγούμενο V8 biturbo 5,5 λίτρων. Παρά το μικρότερο κυβισμό, ο νέος κινητήρας αποδίδει 450 kW (612 p). Η Mercedes-AMG S 65 είναι εξοπλισμένη με δωδεκακύλινδρο κινητήρα, ο οποίος αναπτύσσει 463 kW (630 hp) και 1000 Nm ροπής (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 11,9 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 279 g/km).

Το πιο ισχυρό πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο στην ιστορία της Mercedes-Benz:

Mercedes-Benz S 350 d 4MATIC (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 5,5 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 145 g/km) και S 400 d 4MATIC (κατανάλωση καυσίμου σε μικτό κύκλο: 5,6 l/100 km, εκπομπές CO2 σε μικτό κύκλο: 147 g/km), ο νέος εξακύλινδρος, εν σειρά πετρελαιοκινητήρας κάνει πρεμιέρα σε δύο κατηγορίες ισχύος: 210 kW (286 hp) και 600 Nm και 250 kW (340 hp) και 700 Nm. Παρά τη σημαντική αύξηση της ισχύος συγκριτικά με τον προκάτοχό του, ο νέας κινητήρας καταναλώνει έως και έξι τοις εκατό λιγότερο καύσιμο. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κορυφαίου μέλους της οικογένειας πετρελαιοκινητήρων συγκαταλέγεται η διαδικασία καύσης με αυλακωμένο έμβολο (“stepped-bowl”), η υπερπλήρωση με στροβιλοσυμπιεστές καυσαερίων δύο σταδίων και, για πρώτη φορά, η χρήση του συστήματος μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων CAMTRONIC. Η σχεδίασή του χαρακτηρίζεται από αλουμινένιο μπλοκ κινητήρα και χαλύβδινα έμβολα, καθώς και περαιτέρω βελτιωμένη επίστρωση NANOSLIDE® στα τοιχώματα των κυλίνδρων.

Facebook Comments