Honda NT1100: Έρχεται τον Δεκέμβρη – Ανακοινώθηκε η τιμή του στην Ελλάδα
Σε μία περίοδο που η αγορά μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού κατακλύζεται από μοντέλα adventure, δημιουργείται ένα κενό
Σε μία περίοδο που η αγορά μοτοσυκλετών μεγάλου κυβισμού κατακλύζεται από μοντέλα adventure, δημιουργείται ένα κενό
Η NT1100 είναι ακριβώς αυτό. Μία νέα γενιά Honda tourer, που έχει σχεδιαστεί για να προσελκύσει τους νοσταλγούς παρόμοιων μοντέλων Honda από το παρελθόν, αλλά και πολύ νεότερους αναβάτες. Υιοθετώντας το πλαίσιο και τον δυναμικό, δικύλινδρο κινητήρα της CRF1100L Africa Twin, οι συναρπαστικές επιδόσεις είναι δεδομένες. Διαθέτει όμως και άλλα στοιχεία που ενισχύουν και διευρύνουν τη γοητεία της μοτοσυκλέτας.
Το χαμηλό ύψος της σέλας και η ιδανική γεωμετρία συνδυάζονται με ένα προηγμένο σύστημα ανάρτησης διαμορφώνοντας ένα ελκυστικό, σπορ πακέτο. Ζελατίνα με ρύθμιση ύψους και γωνία κλίσης σε 5 θέσεις συνεργάζεται με πάνω/κάτω εκτροπείς αέρα (deflectors) διασφαλίζοντας αεροδυναμική απόδοση σε υψηλές ταχύτητες και εξαιρετική προστασία από τα στοιχεία της φύσης. Το cruise control προσφέρεται στάνταρ όπως και οι κομψές πλαϊνές βαλίτσες και τα θερμαινόμενα γκριπ. Οι επιλογές οδήγησης για τον αναβάτη περιλαμβάνουν προεπιλεγμένα 3 προγράμματα οδήγησης, 2 USER modes με παραμετροποίηση από τον αναβάτη, Honda Selectable Torque Control (HSTC) και Wheelie Control. Τετραπίστονες ακτινικά τοποθετημένες δαγκάνες παρέχουν την ισχύ πέδησης, ενώ την πρόσφυση εξασφαλίζουν τα ελαστικά 120/70-17 και 180/55-17 μπροστά και πίσω αντίστοιχα. Μία οθόνη αφής TFT 6.5” ολοκληρώνει τον premium εξοπλισμό και περιλαμβάνει συνδεσιμότητα Apple CarPlay® και Android Auto®.
Ο δικύλινδρος κινητήρας που έχει κληρονομήσει από την Africa Twin προσφέρει μία ιδιαίτερα επίπεδη καμπύλη απόδοσης σε όλο το εύρος λειτουργίας, αλλά με βελτιστοποιημένη εισαγωγή και εξαγωγή για ομαλές επιταχύνσεις και απολαυστικό ήχο στις χαμηλές στροφές. Οι επιδόσεις δεν επιτυγχάνονται σε βάρος της κατανάλωσης και η απόδοση του κινητήρα επιτρέπει αυτονομία 400km από το ρεζερβουάρ των 20,4 λίτρων.
Η ζελατίνα προσφέρει ρύθμιση ύψους και γωνίας κλίσης, με την απόσταση ανάμεσα στην υψηλότερη και τη χαμηλότερη θέση της να είναι 164mm. Όταν ρυθμίζεται χαμηλά, στέλνει αέρα γύρω από τους ώμους, ενώ στην υψηλότερη θέση διώχνει τη ροή πάνω από το κράνος του αναβάτη. Τα θερμαινόμενα γκριπ είναι στάνταρ εξοπλισμός, όπως και το cruise control.
Ο αναβάτης γίνεται ένα με τη μοτοσυκλέτα, νιώθοντας την προστασία που του παρέχει το φέρινγκ. Μία φαρδιά, παχιά σέλα προσφέρει μία πολυτελή εμπειρία για δύο. Το ύψος της σέλας είναι στα 820mm. Μία μεγάλη λαβή για το συνεπιβάτη εκτείνεται από την πίσω σχάρα.
Το τελικό της εξάτμισης, επίσης, είναι χαμηλά τοποθετημένο, για μεγιστοποίηση της χωρητικότητας της βαλίτσας. Και οι αποσπώμενες βαλίτσες (στάνταρ εξοπλισμός) είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της NT1100. Σκόπιμα σχεδιασμένες ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο λεπτά σχεδιασμένες για οδήγηση στην πόλη, το μέγιστο πλάτος τους δεν υπερβαίνει τα 901mm. Η χωρητικότητά τους είναι 33L (αριστερή) και 32L (δεξιά).
Ο δικύλινδρος, εν σειρά οκταβάλβιδος SOHC κινητήρας 1.084cc της NT1100 είναι δοκιμασμένος στην CRF1100L Africa Twin, και αποδίδει μέγιστη ισχύ 75kW (102 Ps) στις 7.250rpm και μέγιστη ροπή 104Nm στις 6.250rpm. Η σχέση συμπίεσης παραμένει ίδια, στο 10.1:1.
Υπάρχουν 3 προεπιλεγμένα προγράμματα που καλύπτουν μεγάλο εύρος οδηγικών συνθηκών και 3 επίπεδα διαχείρισης για την Ισχύ και το Φρένο του Κινητήρα, με το επίπεδο 1 να προσφέρει τη μέγιστη τιμή κάθε παραμέτρου. Για τα HSTC και Wheelie Control το επίπεδο 3 παρέχει το μέγιστο βαθμό παρέμβασης.
Ο αναβάτης επιλέγει πρόγραμμα από το αριστερό γκριπ. Μία ενδεικτική λυχνία στο ταμπλό ενεργοποιείται όταν λειτουργεί το HSTC.
URBAN – είναι η στάνταρ επιλογή για όλες τις συνθήκες και προσφέρει μεσαία ρύθμιση ισχύος κινητήρα και φρένου κινητήρα.
RAIN – μειώνει την κινητήρια ισχύ και το φρένο του κινητήρα για πρόσθετη σιγουριά σε βρεγμένο και ολισθηρό δρόμο.
TOUR – παρέχει πλήρη ισχύ κινητήρα και στάνταρ φρένο κινητήρα, για ισχυρή επιτάχυνση και μεταφορά ενός συνεπιβάτη και αποσκευών.
Τα προγράμματα USER 1 και 2 επιτρέπουν στον αναβάτη να εξατομικεύει τις ρυθμίσεις για τον επιθυμητό συνδυασμό. Μόλις οριστικοποιηθεί, η ρύθμιση USER αποθηκεύεται αυτόματα και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται η διαδικασία κάθε φορά που ανοίγει ο διακόπτης ανάφλεξης.
Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 200.000 μοτοσυκλέτες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη VFR1200F, το 2009. Κάτι που αποδεικνύει την αποδοχή του στην αγορά είναι το γεγονός ότι το 53% των πελατών επέλεξε την έκδοση DCT έναντι του μηχανικού το 2020. Το σύστημα προσφέρει αξιόπιστες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων και πολύ σύντομα γίνεται δεύτερη φύση του αναβάτη στη χρήση του. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και για την 1η, 3η και 5η σχέση και ένα δεύτερο για τη 2η, 4η και 6η σχέση. Οι δύο πρωτεύοντες άξονες των συμπλεκτών είναι ομόκεντροι – ο ένας μέσα στον άλλο – για εξοικονόμηση χώρου.
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Honda ανακοίνωσε την λιανική τιμή πώλησης των δύο εκδόσεων του και την ημερομηνία αύξησής του, που είναι ο Δεκέμβριος. Η Λιανική Τιμή Πώλησης είναι:
Facebook Comments