Η εταιρεία ειδών ένδυσης λιανικής, Hennes & Mauritz, ανακοίνωσε αύξηση 10% στα καθαρά κέρδη β΄ τριμήνου, καθώς συνέχισε τα σχέδια επέκτασης των καταστημάτων της και ανέδειξε το αυξημένο ποσοστό πωλήσεων μέσω των διαδικτυακών καναλιών.

α καθαρά κέρδη της εταιρείας στο β΄ τρίμηνο (1η Μαρτίου-31 Μαΐου), διαμορφώθηκαν στις 5,9 δισ. σουηδικές κορόνες (687 εκατ. δολάρια) σε σχέση με τις 5,36 δισ. κορόνες την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, έναντι εκτιμήσεων για 5,76 δισ. κορόνες.

Facebook Comments