Αδ. Γεωργιάδης: «Θα κάνουμε τη Βουλή βόθρο, επειδή αυτό είναι το επίπεδο του Πολάκη;»

2 λεπτά ανάγνωση
31 Ιανουαρίου 2022

Στο επεισόδιο που είχε με τον Παύλο Πολάκη αναφέρθηκε μιλώντας το πρωί της Δευτέρας ο Αδωνις Γεωργιάδης. Ο υπουργός Ανάπτυξης, δέχθηκε φραστική επίθεση από τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ όταν βρισκόταν με «γαλάζιους» βουλευτές στο καφενείο της Βουλής κι ο Χανιώτης βουλευτής τον πλησίασε και του απευθύνθηκε με βαρύτατους χαρακτηρισμούς.

«Δεν θα κάνουμε τη Βουλή βόθρο επειδή αυτό είναι το επίπεδο του Πολάκη» είπε στον Γιώργο Παπαδάκη, ο οποίος γελούσε, με τον κ. Γεωργιάδη να του λέει ότι «δεν είναι για γέλια, να λέει βουλευτής κόμματος και μάλιστα της Αριστεράς που υποτίθεται είναι ηθική για τσίγκινα σωβρακάκια». Παράλληλα, ο υπουργός Ανάπτυξης είπε ότι δεν θα έφταναν σε σημείο να έρθουν στα χέρια, αλλά πράγματι ο Βασίλης Σπανάκης επενέβη και μπήκε ανάμεσά τους για να μην ξεφύγει η κατάσταση.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Αίρεται η ασυλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Με ευρύτερη πλειοψηφία εγκρίθηκαν στην Ολομέλεια της Βουλής τα δύο δικαστικά αιτήματα

Ζ. Κωνσταντοπούλου: Άρση ασυλίας εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής

Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής με τη