Ανεξαρτητοποιήθηκαν και 3 βουλευτές της Μέι λόγω Brexit

1 λεπτό ανάγνωση
20 Φεβρουαρίου 2019

Τρεις φιλοευρωπαίοι βουλευτές του Συντηρητικού Κόμματος της Βρετανίας παραιτήθηκαν σήμερα για να προσχωρήσουν στην Ομάδα των Ανεξάρτητων (Independent Group) καταγγέλλοντας την καταστροφική διαχείριση του Brexit από την βρετανική κυβέρνηση και καταφέροντας πλήγμα στην Τερέζα Μέι που βλέπει το κόμμα της να κατακερματίζεται.

Οι τρεις βουλευτές, οι οποίοι επέκριναν την στρατηγική του Brexit, η οποία επιβάλλεται από τους ευρωσκεπτικιστές Τόρις αναφέρουν στην ανακοίνωσή τους: «Παραιτούμαστε λόγω της καταστροφικής διαχείρισης του Brexit».

Είχε προηγηθεί η αντίστοιχη αποχώρηση οκτώ βουλευτών των Εργατικών.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Επιστρέφει η Βρετανία στην «αγκαλιά» της ΕΕ;

Η απρόβλεπτη φύση του Ντόναλντ Τραμπ οδηγεί τη Βρετανία προς την σταθερά

Πλεύση Ελευθερίας: Ανεξαρτητοποιήθηκε η Ελ. Καραγεωργοπούλου

Η Ελένη Καραγεωργοπούλου ανακοίνωσε την ανεξαρτητοποίησή της από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της