Ασφυξία στις ΜΕΘ της Αττικής – Αύξηση 30% των εισαγωγών ασθενών με covid

1 λεπτό ανάγνωση
7 Μαρτίου 2021

Tο τελευταίο 24ωρο εισήχθησαν 293 ασθενείς στα νοσοκομεία της Αττικής, ο μεγαλύτερος αριθμός που έχει καταγραφεί μέχρι σήμερα.

Η επικράτηση των μεταλλάξεων προκαλεί συρροή κρουσμάτων, οι νοσηλείες νέων ανθρώπων έχουν αυξηθεί και το σύστημα υγείας παραμένει υπό ασφυκτική πίεση.

 

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΔΕΗ: Δημιούργησε 23 πάρκα τσέπης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Την κατασκευή 23 ΔΕΗ Mini Parks σε 17 περιοχές της Αττικής και

Fitch: Ψήφος εμπιστοσύνης στα ελληνικά μέτρα για την ενέργεια

Η Fitch προειδοποιεί ότι παρατεταμένα μέτρα στήριξης για την ενέργεια μπορεί να

Μαξίμου: Σχέδιο επανεκκίνησης μετά τη συμφωνία με Μακρόν

Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη επιχειρεί άμεση πολιτική επανεκκίνηση.