Αχτσιόγλου: Πήγαμε σε lockdown γιατί δεν είχαμε ΜΕΘ

1 λεπτό ανάγνωση
12 Μαΐου 2021

Η Έφη Αχτσιόγλου μιλώντας σε κομματική διαδικτυακή εκδήλωση στο Φάληρο “αποκάλυψε” ότι η χώρα οδηγήθηκε σε lockdown όχι γιατί είχαμε την πολύμηνη επέλαση του κορωνοιού αλλά γιατί δεν είχαμε πολλές ΜΕΘ.

Η πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίστηκε πρώτον ότι σε καμία χώρα δεν έγινε καθολικό lockdown(!!!) και δεύτερον ότι η χώρα μας “αναγκάστηκε να πάει σε καθολικό lockdown” γιατί δεν “άντεχε το σύστημα Υγείας”.

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

Latest from Blog

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κ. Ζαχαριάδης: «Θεωρώ αδιανόητο να είμαι στις επόμενες εκλογές σε διαφορετικό ψηφοδέλτιο με τους Φάμελλο, Τσίπρα, Αχτσιόγλου, Χαρίτση…»

Ο Κώστας Ζαχαριάδης έστειλε μήνυμα υπέρ της ευρύτερης συνεργασίας στον χώρο της

Α. Πορτοσάλτε για Μυλωνάκη: «Ήταν πιεσμένος με το δημοσίευμα που τον ενέπλεξε σε ιστορία που διέψευσε»

Αναφορά στην ψυχολογική πίεση που δεχόταν ο Γιώργος Μυλωνάκης έκανε ο Άρης

Κρίσιμες ώρες για τον Γιώργο Μυλωνάκη – Διασωληνωμένος στον Ευαγγελισμό

Ανεύρυσμα στον εγκέφαλο είναι η πρώτη εικόνα των γιατρών που παρέλαβαν τον