Βουλή: Κλείνει η Ολομέλεια – Σε δύο εβδομάδες ξεκινούν τα θερινά τμήματα

1 λεπτό ανάγνωση
4 Ιουνίου 2014

Θυροκολλήθηκε στη Βουλή το Προεδρικό Διάταγμα για την κήρυξη της λήξης των εργασιών της Β΄ Συνόδου της ΙΕ Βουλευτικής Περιόδου. Οι εργασίες των θερινών τμημάτων της Βουλής αναμένεται να αρχίσουν σε περίπου δύο εβδομάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Αίρεται η ασυλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Με ευρύτερη πλειοψηφία εγκρίθηκαν στην Ολομέλεια της Βουλής τα δύο δικαστικά αιτήματα

Ζ. Κωνσταντοπούλου: Άρση ασυλίας εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής

Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής με τη