Εβδομαδιαίες απώλειες 1,4% για τον χρυσό

1 λεπτό ανάγνωση
27 Ιανουαρίου 2017

Την τέταρτη διαδοχική συνεδρίαση απωλειών συμπλήρωσε σήμερα ο χρυσός, με το πολύτιμο μέταλλο να υποχωρεί περισσότερο από 1,4% σε εβδομαδιαία βάση.

Το συμβόλαιο χρυσού παραδόσεως Φεβρουαρίου υποχώρησε κατά 1,4 δολ. για να τερματίσει στα 11.188,40 δολ. ανά ουγγιά.

Στον αντίποδα, το ασήμι παραδόσεως Μαρτίου σκαρφάλωσε 28,6 σεντς υψηλότερα, ή 1,7% στα 17,136 δολ. ανά ουγγιά, διαγράφοντας τις εβδομαδιαίες απώλειες του, ενώ σε σχέση με το κλείσιμο της προηγούμενης Παρασκευής βρέθηκε ενισχυμένο κατά 0,6%.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τράπεζα Πειραιώς: Άνοδος στα αγροτικά εμπορεύματα με φόντο Κίνα, El Niño και περιορισμένα αποθέματα

Υπό την επίδραση της αναθεώρησης των προσδοκιών για τη νομισματική πολιτική κινήθηκαν

Άνοδος για τον χρυσό μετά τις χθεσινές απώλειες

Ανοδικά κινείται ο χρυσός στις διεθνείς αγορές κατά τις πρωινές συναλλαγές της

Χρυσός: Υποχωρεί υπό την πίεση δολαρίου και πετρελαίου

Πιέσεις δέχεται ο χρυσός στις διεθνείς αγορές.