Εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία επί της αρχής το ν/σ για τη φαρμακευτική κάνναβη

2 λεπτά ανάγνωση
28 Φεβρουαρίου 2018

Κατά πλειοψηφία εγκρίθηκε επί της αρχής, στις αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές, το σχέδιο νόμου “Διατάξεις για την Παραγωγή Τελικών Προϊόντων Φαρμακευτικής Κάνναβης”.

«Υπέρ» του σχεδίου δήλωσαν ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ, ΔΗΣΥ και Ποτάμι. «Κατά» του νομοσχεδίου τάχθηκε η ΝΔ. Το ΚΚΕ καταψήφισε και ζήτησε την απόσυρσή του. «Κατά» δήλωσε η Χρυσή Αυγή. Επιφυλάξεις δήλωσε η Ένωση Κεντρώων. Η ΝΔ μολονότι δηλώνει πως ουδείς διαφωνεί ότι η φαρμακευτική κάνναβη πρέπει να χρησιμοποιείται για ιατρικούς σκοπούς, ψήφισε «κατά» επί της αρχής του νομοσχεδίου με κεντρικό σκεπτικό ότι το νομοσχέδιο είναι ασαφές και πρόχειρο.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Αίρεται η ασυλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Με ευρύτερη πλειοψηφία εγκρίθηκαν στην Ολομέλεια της Βουλής τα δύο δικαστικά αιτήματα

Ζ. Κωνσταντοπούλου: Άρση ασυλίας εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής

Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής με τη