Φ. Κουβέλης: Η ΝΔ αρνήθηκε την συνλειτουργία της κυβέρνησης

1 λεπτό ανάγνωση
20 Ιουνίου 2013

Στις δηλώσεις του ο Φ. Κουβέλης ανέφερε: «Στη σύσκεψη δεν πρόεκυψε ο κοινός πολιτικός τόπος, αναφορικά με το ζήτημα της ΕΡΤ.

Επανέφερα την πρόταση της ΔΗΜΑΡ ότι η αναδιοργάνωση, η δημιουργία του νέο φορέα πρέπει να γίνει με τη ΕΡΤ σε κίνηση κα παρόντες όλοι οι εργαζόμενοι. Το μαύρο ήταν συγκεκριμένη επιλογή όπως και η βίαιη διακοπή.

Το μαύρο και ότι αυτό μπορεί να συμβολίζει παραμένει στους τηλεοπτικούς δέκτες. Δεν επήλθε συμφωνία και επέμενα. Δεν τελεσφόρησε. Η ΔΗΜΑΡ δεν εγκαταλείπει τη μεταρρυθμιστική της πολιτική».

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η πολιτική δεν κρίνεται από τις εντυπώσεις, αλλά από τους συσχετισμούς και τις προτάσεις

Το σημερινό πολιτικό σκηνικό χαρακτηρίζεται από μια εμφανή αντίφαση.

Λ. Κατσέλη: «ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ και ΕΛ.Α.Σ. είναι ένας ενιαίος χώρος»

Η δήλωση της Λ. Κατσέλη ξαναφέρνει μια παλιά πολιτική συνταγή. Η ίδια

Γ. Σιακαντάρης (ΕΛ.ΑΣ): «Τοξικά κόμματα ΠΑΣΟΚ και ΣΥΡΙΖΑ – Έχουν τελειώσει πολιτικά»

Η δήλωση του Γιώργου Σιακαντάρη για «τοξικά κόμματα» χτυπά ευθέως τον ΣΥΡΙΖΑ.