Ιαπωνία: Στο 5% η ανάπτυξη το 3ο τρίμηνο

2 λεπτά ανάγνωση
16 Νοεμβρίου 2020

Το ΑΕΠ της Ιαπωνίας ανέκαμψε, επεκτεινόμενο κατά 5% το τρίμηνο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου σε σχέση με το προηγούμενο, ή κατά 21,4% αν η ανάπτυξη προσαρμοστεί σε ετήσια βάση, έπειτα από τρία συναπτά τρίμηνα ύφεσης στην οποία το βύθισε ο αντίκτυπος της πανδημίας του νέου κορονοϊού, κατά επίσημα στοιχεία τα οποία δόθηκαν στη δημοσιότητα νωρίτερα σήμερα.

Η συρρίκνωση της τρίτης μεγαλύτερης οικονομίας του πλανήτη είχε αρχίσει το τέταρτο τρίμηνο του 2019 (–1,8%), εξαιτίας της αύξησης του ιαπωνικού φόρου προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ). Συνεχίστηκε το πρώτο τρίμηνο (–0,6%), πριν από την ιστορική κατάρρευση της δραστηριότητας το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς (–8,2%, το ποσοστό αναθεωρήθηκε επί τα χείρω σήμερα, ως εδώ γινόταν λόγος για –7,9%).

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Από τα μνημόνια και το «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ… στην ανάπτυξη

Η Ελλάδα, από «μαύρο πρόβατο» της ΕΕ στα μνημόνια, εξελίχθηκε σε παράδειγμα

Επενδύσεις και κατανάλωση κράτησαν ψηλά την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας – Στο 2% η ανάπτυξη

Η ελληνική οικονομία διατήρησε τη θετική της δυναμική κατά το πρώτο τρίμηνο

Η Ελλάδα επιταχύνει τη μείωση του χρέους – Έγκριση για πρόωρη αποπληρωμή €6,94 δισ.

Τα διοικητικά συμβούλια των ESM και EFSF ενέκριναν την πρόωρη αποπληρωμή δανείων