Κούλογλου vs Κουρουμπλή: Ολέθριο το λάθος του – έπρεπε να παραιτηθεί

2 λεπτά ανάγνωση
17 Απριλίου 2019

Ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ, Στέλιος Κούλογλου, εγκάλεσε δημοσίως τον πρώην υπουργό και υποψήφιο ευρωβουλευτή, Παναγιώτη Κουρουμπλή για τη συνάντησή του με τον Μητροπολίτη Αμβρόσιο.

Ο κ. Κούκλογλου μιλώντας στο ραδιόφωνο του news24/7 κάλεσε το συνυποψήφιό του Παναγιώτη Κουρουμπλή να αναλάβει τις ευθύνες του. Όπως χαρακτηριστικά είπε: «Ο κ. Κουρουμπλής διέπραξε ένα ολέθριο λάθος, μας εξέθεσε όλους, θα έπρεπε να αναλάβει τις ευθύνες του είτε παραιτούμενος είτε αναγνωρίζοντας το λάθος του». Ακόμη, ο κ. Κούλογλου σχολίασε ότι «ο πρωθυπουργός δεν μπορούσε να κάνει και πολλά γιατί ήδη υπήρξε κλυδωνισμός γύρω από το ευρωψηφοδέλτιο με την κα Λοίζου».

 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραιτήθηκε ο γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού Γιώργος Διδασκάλου

Την παραίτησή του από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού

Χ. Καστανίδης: «Παραιτούμαι από το ΠΑΣΟΚ του κ. Ανδρουλάκη»

Την παραίτησή του «από το ΠΑΣΟΚ του Νίκου Ανδρουλάκη» όπως γράφει χαρακτηριστικά

Από τη θέση συντονίστριας κοινοτικών πόρων της ΝΔ παραιτήθηκε η Καλλιόπη Σεμερτζίδου

Την παραίτησή της από τη θέση της συντονίστριας Κοινοτικών Πόρων και Γυναικείας