Νέα συμφωνία για τη διακράτηση χρυσού ανακοίνωσαν η ΕΚΤ και άλλες κεντρικές τράπεζες

2 λεπτά ανάγνωση
19 Μαΐου 2014

Η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (ΕΚΤ) ανακοίνωσε σήμερα μαζί με άλλες κεντρικές τράπεζες την υπογραφή της τέταρτης συμφωνίας για τη διακράτηση χρυσού (Central Bank Gold Agreement).

Εκτός από την ΕΚΤ, στη συμφωνία μετέχουν οι 18 εθνικές κεντρικές τράπεζες των χωρών της Ευρωζώνης καθώς και οι κεντρικές τράπεζες της Σουηδίας και της Ελβετίας.

Για να κάνουν σαφείς τις προθέσεις τους, οι συμβαλλόμενες κεντρικές τράπεζες ανακοινώνουν τα εξής:

– Ο χρυσός θα παραμείνει σημαντικό στοιχείο των παγκόσμιων νομισματικών αποθεμάτων.

– Οι συμβαλλόμενοι θα συνεχίσουν να συντονίζουν τις συναλλαγές τους σε χρυσό για να αποφύγουν διαταραχές της αγοράς.

– Οι συμβαλλόμενοι σημειώνουν ότι στην τρέχουσα περίοδο δεν σχεδιάζουν την πώληση σημαντικών ποσών χρυσού.

– Η συμφωνία θα εφαρμοσθεί από τις 27 Σεπτεμβρίου 2014, οπότε λήγει η τρέχουσα συμφωνία, και θα επανεξετασθεί μετά από πέντε χρόνια.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί η ΕΚΤ θα αυξήσει και άλλο τα επιτόκια φέτος

Η αύξηση των επιτοκίων στην οποία προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική δεν θα

ΕΚΤ: Αύξησε τα επιτόκια κατά 0,25% – Αναθεωρεί επί τα χείρω προβλέψεις για πληθωρισμό και ανάπτυξη

Σε αύξηση των επιτοκίων της κατά 0,25% προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα.

«Τρέχει» η χρηματοδότηση των εισηγμένων μέσω του Euronext Athens

Σε τροχιά για ρεκόρ πενταετίας αλλά και πιθανότατα 25ετίας κινείται η χρηματοδότηση