Παραίτηση του γγ. Βιομηχανίας Σπ. Ευσταθόπουλου για την υπόθεση της ΔΕΗ

2 λεπτά ανάγνωση
11 Μαρτίου 2013

Tην παραίτησή του υπέβαλλε στον Κωστή Χατζηδάκη ο γενικός γραμματέας Βιομηχανίας του υπουργείου Ανάπτυξης Σπύρος Ευσταθόπουλος. Σημειώνεται ότι η υπόθεση αφορά τη σύμβαση που υπέγραψε η ΔΕΗ το 2007 με την ανάδοχο εταιρεία ΜΕΤΚΑ για την κατασκευή της μονάδας της ΔΕΗ στο Αλιβέρι.

Το Σάββατο ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας έκανε δεκτές τις παραιτήσεις των κ. Μέργου, από τη γενική γραμματεία του ΥΠΟΙΚ και Αθανασόπουλου, από την προεδρία του ΤΑΙΠΕΔ, οι οποίες υπεβλήθησαν για λόγους ευθιξίας. O κ. Αθανασόπουλος ήταν πρόεδρος του ΔΣ της ΔΕΗ, ενώ οι κ. Μέργος και Ευσταθόπουλος μέλη.

Για την υπόθεση του Αλιβερίου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη από τη Δικαιοσύνη.

Καθήκοντα γενικού γραμματέα Βιομηχανίας, αναλαμβάνει ο γενικός γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραιτήθηκε ο γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού Γιώργος Διδασκάλου

Την παραίτησή του από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού

Χρηματιστήριο: Αντίβαρο ΟΤΕ και ΔΕΗ στις ρευστοποιήσεις των τραπεζών

Με ελεγχόμενες απώλειες ολοκλήρωσε τη συνεδρίαση το Χρηματιστήριο Αθηνών.

«Τρέχει» η χρηματοδότηση των εισηγμένων μέσω του Euronext Athens

Σε τροχιά για ρεκόρ πενταετίας αλλά και πιθανότατα 25ετίας κινείται η χρηματοδότηση