Πολάκης κατά Δικαιοσύνης για άλλη μία φορά!

2 λεπτά ανάγνωση
13 Μαρτίου 2019

Νέα επίθεση στη Δικαιοσύνη εξαπολύει μέσω facebook ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Παύλος Πολάκης, μετά την διαβίβαση στη Βουλή της δικογραφίας που αφορά στην καταγραφή της συνομιλίας του αναπληρωτή υπουργού με τον διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος Γιάννη Στουρνάρα.

Ο αναπληρωτής υπουργός υγεία που δεν διστάζει να αναφερθεί ξανά στον εκλιπόντα δημοσιογράφο Βασίλη Μπεσκένη, τονίζει ότι «ένας εισαγγελέας που μολις φτερνίστηκε ο Στουρνάρας πως τον «ηχογράφησα», (…) αυτός λοιπόν ο εισαγγελέας παραγγέλνει κατευθείαν προκαταρκτική που απ’ ότι μαθαίνω θα τη διαβιβάσει και στη Βουλή σύμφωνα με δημοσιογραφικές πληροφορίες για να αρθεί η ασυλία μου (…). Καλώς να ορίσετε βρε άλλη μια φορά!!! Εδώ είμαι !!»

H ανάρτηση του αναπληρωτή υπουργού Υγείας:

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι βουλευτές, οι γκρίζες ζώνες και το νέο πολιτικό καταφύγιο

Υπάρχει μια κατηγορία πολιτικών που αυτή την περίοδο κοιμάται και ξυπνά με

Αίρεται η ασυλία της Ζωής Κωνσταντοπούλου

Με ευρύτερη πλειοψηφία εγκρίθηκαν στην Ολομέλεια της Βουλής τα δύο δικαστικά αιτήματα

Ζ. Κωνσταντοπούλου: Άρση ασυλίας εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής

Την άρση της βουλευτικής ασυλίας της Ζωής Κωνσταντοπούλου εισηγείται η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής με τη