Συμφωνία Ουάσινγκτον-Μόσχας για το συριακό χημικό οπλοστάσιο

2 λεπτά ανάγνωση
14 Σεπτεμβρίου 2013

Οι ΗΠΑ και η Ρωσία συμφώνησαν επί της πρότασης για την καταστροφή του συριακού χημικού οπλοστασίου, δήλωσε σήμερα ο αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Τζον Κέρι ύστερα από τις συνομιλίες που είχε με τον ρώσο ομόλογό του Σεργκέι Λαβρόφ, οι οποίες διήρκεσαν σχεδόν τρεις ώρες.

Ο Κέρι είπε ότι, με βάση την συμφωνία, η Δαμασκός θα πρέπει να υποβάλει μία “πλήρη καταγραφή” του χημικού της οπλοστασίου εντός μίας εβδομάδας.

Οι ΗΠΑ και η Ρωσία συμφώνησαν ότι η Συρία θα πρέπει να επιτρέψει την πρόσβαση στους επιθεωρητές των Ηνωμένων Εθνών το αργότερο μέχρι τον Νοέμβριο και ότι η καταστροφή του χημικού της οπλοστασίου θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί μέχρι τα μέσα της επόμενης χρονιάς, δήλωσε ο Κέρι.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ειδησεις ελληνικου χρηματιστηριου

ΤτΕ: Ανάπτυξη 2% το 2026 και 2,1% το 2027 

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν ανοίγει θετικότερο σενάριο για την

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Πετρέλαιο: Η αποκλιμάκωση στα στενά του Ορμούζ στέλνει χαμηλότερα τις τιμές

Η αγορά πετρελαίου αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση.