Την παραίτησή της για λόγους ευθιξίας ανακοίνωσε η αντιδήμαρχος Μαραθώνα Δ. Λαμπαρού

1 λεπτό ανάγνωση
28 Ιουλίου 2018

Την παραίτησή της για λόγους ευθιξίας ανακοίνωσε η αντιδήμαρχος Μαραθώνα, Δήμητρα Λαμπαρού. «Εφόσον δεν το έκανε κάποιος άλλος, θα το κάνω εγώ», δήλωσε πριν από λίγο στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

«Ντρέπομαι πραγματικά για όλους αυτούς που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης», πρόσθεσε η κ. Λαμπαρού, ενώ εξαπέλυσε επίθεση στον δήμαρχο Μαραθώνα, Ηλία Ψινάκη κατηγορώντας τον ότι δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.

«Ντρέπομαι γιατί ο δήμαρχος δεν είναι μόνο για το Δημαρχείο και την καρέκλα. Ντρέπομαι που στήριξα έναν άνθρωπο που σε αυτή την καταστροφή φέρθηκε με αλαζονεία», είπε χαρακτηριστικά. 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραιτήθηκε ο γ.γ. του υπουργείου Πολιτισμού Γιώργος Διδασκάλου

Την παραίτησή του από τη θέση του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Πολιτισμού

Μ. Καρυστιανού: «Το όνειρο μου είναι βρεθώ σε debate με τον κ. Μητσοτάκη»

Η Μαρία Καρυστιανού δήλωσε ότι θα επιθυμούσε να βρεθεί σε debate με

Στ. Κούλογλου: «Για την Καρυστιανού ισχύει φράση εδοξάσθη κρυπτόμενος και εξευτελίσθη εμφανιζόμενος»

Ο Στέλιος Κούλογλου σχολίασε τη δημόσια παρουσία της Μαρίας Καρυστιανού χρησιμοποιώντας τη