GUCCI και ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ

Στάικος Iskár-Azif Στάθης

GUCCI και  ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ

Ίσως οι Έλληνες να είμαστε σε θέση να ξεπεράσουμε την Κρίση, όταν όλοι μας καταλάβουμε -κάποια στιγμή- ότι σε αυτό το απίστευτο χάλι στο οποίο βρίσκεται η χώρα μας, ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ (βλ. Ελλάδα) είναι ουσιαστικά αυτός ο οποίος έχει ανάγκη πλέον την GUCCI (βλ. Πλανήτη) και ΟΧΙ... το αντίθετο.

Δεν μιλάμε -απλά- για μια επίδειξη μόδας από μια τυχάρπαστη Ιταλική εταιρεία, αλλά για ένα λαμπρό σόου με παγκόσμια τηλεοπτική κάλυψη από όλα τα θεματικά κανάλια & με προϊόντα τα οποία απευθύνονται σε τεράστιο κομμάτι του γυναικείου -κυρίως- πληθυσμού και σε όλες ανεξαιρέτως τις χώρες του δυτικού κόσμου.

Η GUCCI φυσικά, δεν θα καθίσει να ασχοληθεί ιδιαίτερα με το συγκεκριμένο ζήτημα. Θα βρεί κάποιο άλλο σπουδαίο μνημείο της Ευρώπης, για να κάνει εκεί την επίδειξή της (και όχι... δεν θα πάει να κάνει το σόου της σε κάποια από τις έξυπνες αντιπροτάσεις του καθενός εδώ στο διαδίκτυο, όπως στον... Εθνικό Κήπο, στο Σούνιο, στην Διονυσίου Αρεοπαγίτου ή στην πανέμορφη αυλή του σπιτιού του κουμπάρου του)...

Η χώρα μας θα χάσει -εκτός από τον εξειδικευμένο κόσμο που θα έρθει από το εξωτερικό για το fashion event- και ένα μέρος (οκ σχετικά μικρό, 10 ή 5χιλιάδες, 1000 ή 500 παραπάνω άτομα, δεν έχει σημασία) του τουρισμού του καλοκαιριού (άρα και του φρέσκου συναλλάγματος το οποίο θα φέρει αυτός στην εντελώς κατεστραμμένη χώρα μας η οποία φυτοζωεί με δανεικά). Εκτός βέβαια αν μας... περισσεύουν λεφτά & δεν το ξέρω.

Αυτό το μέρος του τουρισμού (συνήθως άνθρωποι με μεγάλα πορτοφόλια), πιθανότα λοιπόν να διάλεγε την Ελλάδα ως χώρα προορισμού του, μετά δηλαδή την παρακολούθηση των βίντεο ή/και των φωτογραφιών του σόου στην τηλεόραση & στο διαδίκτυο κατά την διάρκεια του 2017 αλλά ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΤΑ.

Οκ, δεν θα μετατρέψουμε ξαφνικά το θέμα GUCCI σε ζήτημα Ζωής & Θανάτου για την χώρα μας, αλλά η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ απέναντι στα Ιερά Σύμβολα μπορεί & πρέπει να αλλάξει. Η στρατηγική μας μετά από τέτοιες προτάσεις, θα πρέπει να είναι επιτέλους οικονομικά προοδευτική, να κοιτάμε δηλαδή το ακόμα παρακάτω όπως -για παράδειγμα- την καθιέρωση διοργάνωσης Παγκόσμιας Εβδομάδας Μόδας με όλους τους μεγάλους Οίκους -γιατί όχι- κάθε χρονιά ανεξαιρέτως κάτω από τον Παρθενώνα.

Αν τώρα νομίζετε ότι αν πάτε & δείξετε φωτογραφίες της Ακρόπολης σε οποιονδήποτε μέσο πολίτη κάποιας δυτικής χώρας & τον ρωτήσετε πού ακριβώς βρίσκεται αυτό που βλέπει, ότι αυτός θα γνωρίζει... de facto την Ελλάδα, είστε... μακριά νυχτωμένοι. Για την δε Αμερική, θα βρεθείτε μάλιστα προ (πολύ) μεγάλης εκπλήξεως από τις απαντήσεις που θα ακούσετε. Επιτέλους λοιπόν κάποιοι... ξυπνήστε.

Σε αυτά τα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΧΑΛΙΑ που βρισκόμαστε, θα πρέπει να συζητάμε σοβαρά τις προτάσεις για παραχωρήσεις μνημείων ακόμα και σε... μοδίστρες από χωριά της Σικελίας. Διότι πολύ φοβάμαι, ότι αν δεν αλλάξουμε ΓΡΗΓΟΡΑ νοοτροπία σε όλα αυτά τα θέματα, οι μόνες περιπτώσεις που οι περισσότεροι από εμάς θα απολαμβάνουμε τελικά τον Παρθενώνα, θα είναι σε φωτογραφίες από το ίντερνετ ως οικονομικοί μετανάστες σε κάποια άλλη χώρα.