Αύξηση των πωλήσεων SEAT κατά 13,7% μέχρι τον Οκτώβριο
Μόλις δύο μήνες πριν το τέλος του 2018, οι πωλήσεις SEAT συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντική αύξηση
Μόλις δύο μήνες πριν το τέλος του 2018, οι πωλήσεις SEAT συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντική αύξηση
Μόλις δύο μήνες πριν το τέλος του 2018, οι πωλήσεις SEAT συνεχίζουν να σημειώνουν σημαντική αύξηση. Από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο, η εταιρεία πούλησε 449.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως, 13,7% περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (395.100). Η SEAT πέτυχε τα καλύτερα αποτελέσματα στην ιστορία της και υπερέβη το καλύτερο 10μηνο της ιστορίας της μέχρι τώρα, αυτό του 2000 (433.600 αυτοκίνητα). Τον μήνα Οκτώβριο, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 16,8% σε σχέση με πέρσι με συνολικά 33.400 πωλήσεις. Η μείωση αυτή οφείλεται στην μετάβαση στο νέο πρότυπο WLTP και τις αυξημένες πωλήσεις των προηγούμενων μηνών.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις SEAT σημειώνουν σταθερή πρόοδο χάρη στα εξαιρετικά αποτελέσματα σε πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. Μεταξύ Ιανουαρίου – Οκτωβρίου 2018, η Γερμανία (98.000 πωλήσεις,+16.6%), η Ισπανία (93.300 πωλήσεις,+15.0%), το Ηνωμένο Βασίλειο (54.700 πωλήσεις,+13.1%), η Γαλλία (26.000 πωλήσεις,+27.9%) και η Ιταλία (17.600 πωλήσεις,+15.7%) πέτυχαν διψήφιες αυξήσεις. Οι χώρες αυτές οδηγούν σε αύξηση των πωλήσεων της SEAT μαζί με την Αλγερία, όπου η μάρκα πούλησε 16.800 αυτοκίνητα, τέσσερις φορές περισσότερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2017 (3.900 πωλήσεις).
Αυστρία (16.900 πωλήσεις,+11.1%), Πολωνία (10.700 πωλήσεις,+15.8%), Βέλγιο (8.500 πωλήσεις,+28.4%) και Πορτογαλία (8.500 πωλήσεις,+23.9%) είναι τέσσερις ακόμη κύριες αγορές που σημειώνουν άνοδο.
Kαι για την Ελλάδα οι ταξινομήσεις Οκτωβρίου επηρεάστηκαν από την χαμηλή διαθεσιμότητα αυτοκινήτων λόγω της μετάβασης στο πρότυπο WLTP και με 125 συνολικά ταξινομήσεις η μάρκα πέτυχε μερίδιο αγοράς 1,74%. Στο πρώτο 10μηνο της χρονιάς η SEAT καταγράφει στην χώρα μας εντυπωσιακή άνοδο της τάξης του 47%, κατατάσσοντας την έτσι στις πρώτες θέσεις ανάμεσα στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες της αγοράς. Με 2.493 συνολικές ταξινομήσεις (1.693 το 10μηνο του 2017) η μάρκα καταγράφει συνολικό μερίδιο αγοράς 2,7%. Στις λιανικές ταξινομήσεις η αύξηση είναι ακόμα μεγαλύτερη, αφού με 1.235 ταξινομήσεις η μάρκα καταγράφει μερίδιο λιανικής 2,97% και αύξηση σε σχέση με πέρσι της τάξης του 50%.
Η αύξηση των πωλήσεων ενισχύει τα λειτουργικά κέρδη
Το ρεκόρ πωλήσεων όλων των εποχών αντικατοπτρίζεται επίσης στα οικονομικά αποτελέσματα. Από τον Ιανουάριο μέχρι τον Σεπτέμβριο 2018 τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 54,4%, φθάνοντας το ρεκόρ των 237 εκατομμυρίων ευρώ (154 εκατομμύρια ευρώ μεταξύ Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2017). Υψηλότερα περιθώρια κέρδους ως αποτέλεσμα της αύξησης των πωλήσεων οχημάτων ανώτερων κατηγοριών και καλύτερα εξοπλισμένα μοντέλα, συνέβαλαν στην αύξηση του κέρδους.
Facebook Comments