ΧΑ: Sell off στις τράπεζες – στο -6,52%

1 λεπτό ανάγνωση
7 Νοεμβρίου 2017

Με απώλειες που ξεπέρασαν το 6,5% έκλεισαν σήμερα οι τράπεζες, συμπαρασύροντας κάτω από τις 750 μονάδες το χρηματιστήριο Αθηνών.

O γενικός δείκτης έκλεισε με απώλειες 1,77% στις 748,44 μονάδες, ενώ σήμερα κινήθηκε μεταξύ των 766,45 μονάδων (+0,60%) και 748,44 μον. (-1,77%). Ο τζίρος διαμορφώθηκε στα 46,8 εκατ. ευρώ και ο όγκος ανήλθε στα 51,5 εκατ. τεμάχια, ενώ μέσω προσυμφωνημένων πράξεων διακινήθηκαν 475 χιλ. τεμάχια.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης έκλεισε με απώλειες 2,24%, στις 1.964,68 μονάδες, ενώ στο -0,59% ολοκλήρωσε τις συναλλαγές ο Mid Cap και στις 1.030,80 μονάδες. Ο τραπεζικός δείκτης έκλεισε με πτώση 6,52% στις 716,70 μονάδες.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρηματιστήριο: Αντίδραση με τράπεζες και ΔΕΗ

Ανθεκτικότητα επέδειξε το Χρηματιστήριο στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας.

Χρηματιστήριο: Διόρθωση με επίκεντρο τις τράπεζες

Σε τροχιά διόρθωσης κινήθηκε το Χρηματιστήριο Αθηνών, με τους πωλητές να διατηρούν

Χρηματιστήριο: Στάση αναμονής στις 2.374 μονάδες – Ξεχώρισαν ΕΥΔΑΠ και ΔΕΗ

Με περιορισμένες μεταβολές και διάθεση κατοχύρωσης κερδών κινήθηκε το Χρηματιστήριο Αθηνών.