Forthnet: Σταθερά EBITDA στο α΄6μηνο – προετοιμασία για είσοδο στην κινητή τηλεφωνία
Διατήρηση του EBITDA στα περσινά επίπεδα και αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων πέτυχε η Forthnet στο α εξάμηνο του 2019
Διατήρηση του EBITDA στα περσινά επίπεδα και αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων πέτυχε η Forthnet στο α εξάμηνο του 2019
Διατήρηση του EBITDA στα περσινά επίπεδα και αύξηση του περιθωρίου EBITDA ως ποσοστού επί των πωλήσεων πέτυχε η Forthnet στο α εξάμηνο του 2019, σημειώνοντας παράλληλα ενίσχυση των εσόδων από εταιρικούς πελάτες κατά 4,2%.
Η εταιρεία επέδειξε ανθεκτικότητα στα οικονομικά της μεγέθη μέσα σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από την υπερφορολόγηση της αγοράς συνδρομητικής τηλεόρασης και τον αθέμιτο ανταγωνισμό σε σχέση με τις πολυεθνικές εταιρείες που παρέχουν παρόμοιες υπηρεσίες χωρίς να υπόκεινται στα ανάλογα φορολογικά βάρη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Forthnet, στο τέλος του α εξαμήνου 2019 η εταιρεία αριθμεί 899 χιλιάδες συνδρομές λιανικής, εξυπηρετώντας 656 χιλιάδες μοναδικά νοικοκυριά, 549 χιλιάδες συνδρομητές broadband και 459 χιλιάδες συνδρομητές Pay TV λιανικής και χονδρικής σε Ελλάδα και Κύπρο.
Την ίδια στιγμή η Forthnet επιβεβαίωσε τη στρατηγική της τοποθέτηση στις μεταδόσεις αποκλειστικού αθλητικού περιεχομένου καθώς επέκτεινε μέχρι και το 2023 την συνεργασία της με την EuroLeague. Έτσι η κορυφαία ευρωπαϊκή διασυλλογική διοργάνωση στο χώρο του μπάσκετ με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού, θα συνεχίσει να προβάλλεται αποκλειστικά από τα κανάλια Novasports.
Η Forthnet την περίοδο αυτή προετοιμάζεται για την είσοδο της στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας ως ιδεατός πάροχος (MVNO) στις αρχές του 2020, μετά την υπογραφή σχετικής συμφωνίας με τη Vodafone σε συνέχεια ρυθμιστικών αποφάσεων που, μετά από πολλά χρόνια, εξομοιώνουν το ελληνικό πλαίσιο αγοράς κινητής τηλεφωνίας με αυτό των λοιπών ευρωπαϊκών χωρών.
Αναλυτικότερα, στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων καταγράφεται:
-Διατήρηση επίπεδου EBITDA και αύξηση του ως ποσοστού επί των πωλήσεων στο Α’ Εξάμηνο του 2019, ως αποτέλεσμα της πιστής εφαρμογής του προγράμματος λειτουργικής αναδιάρθρωσης της Εταιρείας
-Τα ενοποιημένα συνολικά έσοδα για το Α’ εξάμηνο του 2019, ανήλθαν στα €133,5 εκατ., παρουσιάζοντας μείωση σε σχέση με το Α’ εξάμηνο του 2018 κατά -7,5% κυρίως λόγω της μείωσης της συνδρομητικής μας βάσης στην λιανική. Τα έσοδα από εταιρικούς πελάτες παρέμειναν σταθερά ενώ η μείωση στα λοιπά έσοδα οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι στην περυσινή περίοδο περιλαμβάνονταν και τα έσοδα θυγατρικής που πωλήθηκε στο δεύτερο εξάμηνο του 2018.
Facebook Comments