Πως αντιμετωπίζουν οι αλυσίδες ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών ειδών την έκρηξη της ζήτησης
Νέες συνεργασίες με εταιρείες courier, ενίσχυση της ομάδας εξυπηρέτησης, τόσο στο online, όσο και στο τηλεφωνικό κέντρο και επάρκεια προϊόντων
Νέες συνεργασίες με εταιρείες courier, ενίσχυση της ομάδας εξυπηρέτησης, τόσο στο online, όσο και στο τηλεφωνικό κέντρο και επάρκεια προϊόντων
Νέες συνεργασίες με εταιρείες courier, ενίσχυση της ομάδας εξυπηρέτησης, τόσο στο online, όσο και στο τηλεφωνικό κέντρο και επάρκεια προϊόντων έσπευσαν να εξασφαλίσουν οι μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, προκειμένου να ανταποκριθούν στην αυξημένη – λόγω καραντίνας και τηλεκπαίδευσης/εργασίας – ζήτηση.
«Από την πρώτη στιγμή τριπλασιάσαμε τον αριθμό των εργαζομένων στο τηλεφωνικό μας κέντρο, εφαρμόζοντας, παράλληλα, για όλους την τηλεργασία από το σπίτι. Μέσα από την υπερπροσπάθεια των ανθρώπων μας καταφέραμε να ανταπεξέλθουμε σε όγκους εισερχόμενων κλήσεων και παραγγελιών σχεδόν πενταπλάσιους από αυτούς, που μέχρι τότε διαχειριζόταν το τηλεφωνικό μας κέντρο και σχεδόν τριπλάσιο αριθμό αποστολών που – λόγω των κλειστών καταστημάτων – έπρεπε πλέον να αποσταλούν στα σπίτια των πελατών μας», σημειώνει ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του «Κωτσόβολος», κ. Γιάννης Βασιλάκος και συνεχίζει:
«Η πολλαπλάσια αυτή ζήτηση για παραδόσεις στα σπίτια σε όλους τους κλάδους της αγοράς ξεπέρασε κατά πολύ τις δυνατότητες των δικτύων διανομής (εταιρείες διανομών και courier) της χώρας και δημιούργησε μεγάλες αναμονές σε αρκετές περιπτώσεις, ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα, οι οποίες, δυστυχώς, σε κάποιες περιπτώσεις συνεχίζονται μέχρι και σήμερα.
Στην ‘Κωτσόβολος’ συνεχίσαμε να κρατάμε ανοιχτά τα κανάλια διανομής μας, παραδίδοντας χιλιάδες προϊόντα πρώτης ανάγκης, όπως κουζίνες, ψυγεία, ηλεκτρονικούς υπολογιστές με ίδια μέσα, τετραπλασιάσαμε τον αριθμό των συνεργατών courier, ενώ φροντίσαμε από νωρίς να έχουμε μεγάλη επάρκεια σε όλα μας τα είδη, ώστε να είναι ετοιμοπαράδοτα στις κεντρικές μας αποθήκες».
Στην ενδυνάμωση του προσωπικού, που απασχολείται, τόσο στην online εξυπηρέτηση, όσο και στο τηλεφωνικό κέντρο, προχώρησαν από την πλευρά τους «Public» και «MediaMarkt».
Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, ο συνολικός αριθμός της… εμπροσθοφυλακής προσεγγίζει σήμερα τα 150 άτομα, με τις ομάδες υποδοχής και προετοιμασίας των παραγγελιών να έχουν, επίσης, ενισχυθεί.
«Παράλληλα, προκειμένου να βελτιώσουμε τους χρόνους εξυπηρέτησης και να ανταποκριθούμε με ταχύτητα στις ανάγκες των πελατών μας σε όλη την Ελλάδα μετατρέψαμε 49 κεντρικά καταστήματά μας σε hubs συλλογής και προετοιμασίας προϊόντων», προσθέτουν χαρακτηριστικά.
Αξίζει να επισημανθεί πως από τον περασμένο Δεκέμβριο, οπότε και οι δύο εταιρείες επισημοποίησαν την ένωσή τους, αριθμούσαν περισσότερους από 100 εκατομμύρια επισκέπτες στα 67 φυσικά και τέσσερα online καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο.
Τέλος, όσον αφορά στο «Πλαίσιο», που καταγράφει τετραπλασιασμό των online πωλήσεων laptops, αλλά και web cameras, στόχος των στελεχών της είναι η επάρκεια των προϊόντων.
Προς αυτή την κατεύθυνση, μάλιστα, έχουν διευρύνει τις αγορές, από τις οποίες, παραγγέλνουν, καλύπτοντας ένα σημαντικό μέρος της Ευρώπης.
Τι δείχνουν τα στοιχεία του Skroutz
Στροφή των Ελλήνων καταναλωτών από τα προϊόντα μόδας (ανδρικά και γυναικεία παπούτσια, ρούχα και αρώματα) και αυτοκινήτου σε αυτά, που έχουν να κάνουν με την τηλεργασία ή την τηλεκπαίδευση (laptops, web cameras, πληκτρολόγια, ποντίκια κ.α.), καταγράφει η ομάδα Business Intelligence του Skroutz.
Πιο αναλυτικά, σε σχετική έρευνα, που διεξήχθη μεταξύ 9 και 29 του περασμένου Μαρτίου, η κατηγορία «Ηλεκτρονικοί υπολογιστές» κατέγραψε αύξηση πωλήσεων 90,70%, ενώ ο τζίρος σε laptops/αξεσουάρ και web cameras εκτοξεύτηκε κατά 99,90% και 1.859,40% αντίστοιχα.
«Οι τάσεις αυτές στις καταναλωτικές συνήθειες αλλάζουν μέσα στο πέρασμα των ημερών και τα αποτελέσματα διαφοροποιούνται όσο περνάει ο καιρός», σημειώνει το Skroutz, στο οποίο συμμετέχουν πάνω από 4.400 καταστήματα, ενώ φιλοξενούνται πάνω από 10 εκατομμύρια προϊόντα.
Αγγελική Βελεσιώτη
Facebook Comments