Tο γερμανικό best seller πέρασε στην 6η του γενιά μέσω… Γαλλίας μιας και από το πορτφόλιο της General Motors πέρασε σε αυτό της Peugeot-Citroen, όπως και η Opel γενικότερα. Έτσι δεν προκαλεί εντύπωση πως το νέο μικρό μοιράζεται πάτωμα και μηχανικά μέρη με το νέο Peugeot 208. Mέχρι εκεί όμως μιας και το Corsa έχει το δικό του, ξεχωριστό DNA. 
 
Η βασική turbo έκδοση βενζίνης του νέου Opel Corsa έχει 100 ίππους (διατίθεται και με 130 ίππους) και είναι διαθέσιμη από 14.380 ευρώ στην έκδοση Edition. Σε αυτή την τιμή, το βενζινοκίνητο Opel Corsa με τα 100 άλογα δείχνει να πλασάρεται ιδανικά στην κατηγορία προσφέροντας όλα τα απαραίτητα, 5 χρόνια εγγύηση και αυτόματο φρενάρισμα. Η πιο πλούσια έκδοση Elegance, που μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον σύστημα infotainment Mirror link με οθόνη 7“, αισθητήρα βροχής και φώτων, μεσαία κονσόλα με κεντρικό υποβραχιόνιο, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, LED φώτα και ζάντες αλουμινίου 16“, κοστίζει 15.380 ευρώ. 
 
Εσωτερικό χωρίς σχεδιαστικές εξάρσεις, με sport δερμάτινο τιμόνι 3 ακτίνων και για την έκδοση δοκιμής Elegance η οποία περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρικό χειρόφρενο, ελληνικό μενού στο multimedia σύστημα, Infotainment Mirrorlink Σύστημα 7″ με άριστη απόδοση ηχοσυστήματος (όπως πάντα στην Opel) και με όσα ξέρεις, για παράδειγμα, από ένα Astra. Οι χώροι για μικροαντικείμενα και τους πίσω επιβάτες δεν είναι το «φόρτε» του αυτοκινήτου και θα πρέπει να δεχθείτε ότι αυτό είναι ένα αυτοκίνητο περισσότερο για τους εγωιστές οδηγούς. 
 
Η βάση του νέου Corsa είναι το πλαίσιο EMP1 του ομίλου της PSA, η παρουσία του οποίου εξασφαλίζει μια σημαντική μείωση του βάρους μεσοσταθμικά κατά 10%. Αυτό σημαίνει πως υπάρχουν εκδόσεις του νέου Corsa που ζυγίζουν κάτω από τα 1.000 κιλά, τιμή από την οποία η προηγούμενη γενιά απείχε σημαντικά.  Το μικρότερο βάρος έχει φυσικά θετική επίδραση τόσο στη λειτουργία του κινητήρα όσο και στα δυναμικά χαρακτηριστικά. Πράγματι ο τρικύλινδρος turbo των 1.200 κυβικών και των 100 ίππων του αυτοκινήτου της δοκιμής μας επιβεβαιώνει και εδώ -κινεί και πολλά άλλα μοντέλα του ομίλου της PSA- τα καλά χαρακτηριστικά απόδοσής του. Άμεσος στην απόκρισή του από χαμηλά και με καλή ελαστικότητα -από τα 205 Nm που αποδίδει του 95% είναι διαθέσιμο από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ.- από το ρελαντί μέχρι και τις μεσαίες στροφές κινεί άνετα το αποκλειστικά πεντάθυρο αμάξωμα.
 
 Έτσι το Corsa ακολουθεί χωρίς να πιέζεται διόλου την κίνηση της πόλης και αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευέλικτο και πρακτικό, ενώ αν βγει κανείς από τα όριά του αποδεικνύεται και σβέλτο (0-100 σε 10,0 δεύτερα, τελική ταχύτητα 194 χλμ./ ώρα) και αρκετά ήσυχο. Το τελευταίο πρέπει να αποδοθεί και στην πολύ καλή για την κατηγορία αεροδυναμική του (συντελεστής οπισθέλκουσας έως και 0,29), που στις μεγάλες ταχύτητες ευνοεί και την κατανάλωση.
 
 Συνολικά και χωρίς ο οδηγός να έχει την οικονομική οδήγηση πάντα κατά νου τιμές της τάξης των 6,8 λίτρων για κάθε 100 χιλιόμετρα που ήταν και η μέση της δοκιμής μας επιτυγχάνονται σχετικά εύκολα. Ένα αυτοκίνητο που δεν θα σου βάλει ποτέ δύσκολα -άλλωστε για αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν και τα ηλεκτρονικά του συστήματα- που θα καλύψει την καθημερινότητά σου αλλά από την άλλη δεν θα ενθουσιάσει. Δεν θα σε προκαλέσει ούτε να το πιέσεις ούτε και να πιεστείς. 
 
Tο καινούργιο Corsa είναι το πιο ολοκληρωμένο που έχει παρουσιαστεί με τα μέτρα πάντοτε της εκάστοτε εποχής, ενώ η έκδοσή του των 1.200 κυβικών και των 100 ίππων δείχνει ιδιαίτερα ισορροπημένη σε όλους τους τομείς, ενώ από πλευράς τιμής ξεκινά από τις 14.380 ευρώ.

Facebook Comments