Σε μια διαδικτυακή παγκόσμια παρουσίαση η Nissan αποκάλυψε το ηλεκτρικό crossover Ariya σε έκδοση παραγωγής. Το αυτοκίνητο είναι βασισμένο σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα της συμμαχίας Renault-Nissan-Mitsubishi, ειδικά κατασκευασμένη για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
 
 Με «φουτουριστικό» ντιζάιν εξωτερικά, χαρακτηρίζεται από ένα μινιμαλιστικό ταμπλό με διακόπτες αφής για ορισμένες λειτουργίες, οι οποίοι εμφανίζονται μόνο όταν το αυτοκίνητο είναι ενεργοποιημένo. Κάτω από το κέντρο του ταμπλό υπάρχει ένα κεντρικό ντουλαπάκι και ένα αναδιπλούμενο συρτάρι. 
 
Επίσης η ρυθμιζόμενη κεντρική κονσόλα μπορεί να μετακινηθεί και η ρύθμισή της να αποθηκευθεί στο προφίλ του οδηγού. Το αυτοκίνητο θα προσφέρεται σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις στην ευρωπαϊκή αγορά, δύο δικίνητες και τρεις τετρακίνητες (σ αυτήν την περίπτωση οι ηλεκτροκινητήρες είναι δύο, ένας για κάθε άξονα), με δύο διαφορετικές μπαταρίες, 63 kWh ή 87 kWh για μεγαλύτερη αυτονομία.
 
 Το Ariya δείχνει τον δρόμο για  το σχέδιο της Nissan, καθώς αναμένεται  να παρουσιάσει 12 νέα μοντέλα σε 18 μήνες. Το ολοκαίνουργιο crossover καταδεικνύει τη δέσμευση της Nissan να ανταποκριθεί στη ζήτηση των πελατών για νέες ηλεκτρικές, αυτόνομες και συνδεδεμένες τεχνολογίες. 
 
Η Nissan αναμένει ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων EV και e-POWER θα είναι πάνω από 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα ετησίως,  έως το τέλος του οικονομικού έτους 2023. Μέχρι τότε, η εταιρεία στοχεύει παράλληλα να εισαγάγει αυτόνομες τεχνολογίες οδήγησης σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, αλλά και να πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύριο οχήματα εξοπλισμένα με αυτά τα συστήματα.   
 
Η νέα Nissan κοιτάζει το μέλλον, παραμένοντας “συνδεδεμένη” με την πλούσια κληρονομιά της   Το Nissan Ariya διαθέτει το νέο λογότυπο της Nissan, πραγματοποιώντας μόλις πρόσφατα την παγκόσμια πρεμιέρα του. Συμβολίζοντας την αφοσίωση της εταιρείας στο να συνεχίζει να καινοτομεί για νέες γενιές πελατών, θα κοσμήσει τα επερχόμενα μοντέλα Nissan, καθώς αυτά λανσάρονται  ή ανανεώνονται.   
 
Το νέο λογότυπο προσβλέπει στο μέλλον, ενώ παραμένει περήφανα “συνδεδεμένο” με την πλούσια κληρονομιά και την παράδοση της εταιρείας στις καινοτομίες. Το όνομα της εταιρείας παραμένει στο κέντρο του λογότυπου, επικοινωνώντας μια άμεσα αναγνωρίσιμη μάρκα που θυμίζει ορόσημα και αναμνήσεις του παρελθόντος, ενώ ταυτόχρονα φέρνει την εξέλιξη.   
 
“Το Nissan Ariya ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία μας καθώς ξεκινάμε το ταξίδι του μετασχηματισμού στις λειτουργίες μας, στα προϊόντα μας και στον πολιτισμό μας”, δήλωσε ο Uchida. “Ορίζει αυτό που έχει σημασία για την Nissan, αντιπροσωπεύει αυτό που υποστηρίζουμε και ενσωματώνει την ουσία αυτών που μας χαρακτηρίζουν : πάθος για καινοτομία.”
 

Facebook Comments