Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mitsubishi Space Star 1,2 Intence CVT
Το Space Star είναι ένα μοντέλο που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Αξιόπιστο, οικονομικό και απόλυτα ευέλικτο αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί εύκολα
Το Space Star είναι ένα μοντέλο που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Αξιόπιστο, οικονομικό και απόλυτα ευέλικτο αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί εύκολα
Το Space Star είναι ένα μοντέλο που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Αξιόπιστο, οικονομικό και απόλυτα ευέλικτο αυτοκίνητο μπορεί να οδηγηθεί εύκολα ακόμη και από «νέο» οδηγό.
Με ιδανικές διαστάσεις για να μπορεί να κινηθεί μέσα στην πόλη, με καλό στήσιμο, με σβέλτο κινητήρα και με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου είναι ένα από τα μοντέλα που δεν αφήνουν αδιάφορο τον υποψήφιο αγοραστή αυτοκινήτου, που ενδιαφέρεται να αποκτήσει όχημα αυτής της κατηγορίας.
Η ιπποδύναμη μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης CVT, που προσφέρει πόντους στην κίνηση μέσα στην πόλη. Η διαφορά με τα υπόλοιπα αυτόματα κιβώτια είναι ότι στο CVT με τις προκαθορισμένες εικονικές σχέσεις, οι στροφές του κινητήρα ανεβαίνουν ψηλά και παραμένουν ψηλά όσο δεν αφήνεις το γκάζι.
Ψυχή του μοντέλου αποτέλεσε ο τρικύλινδρος 1.2 MIVEC κινητήρας με 12 βαλβίδες και μεταβλητό χρονισμό με τους 80 ίππους. Αν και αρχικά θεωρήσαμε ότι οι ίπποι θα είναι λίγοι, στην πράξη αυτή η άποψη αναιρέθηκε καθώς ο κινητήρας κινεί με σβελτάδα το 875 κιλών αμάξωμα. Ελαστικός ο κινητήρας από τις χαμηλές στροφές αποδίδει μέχρι και στα «κόκκινα» χωρίς να κρεμάει. Όμως το σημαντικότερο όλων είναι ότι δεν ανεβαίνει η κατανάλωση του καυσίμου, αφού καθόλη την διάρκεια της δοκιμαστικής μας οδήγησης oι επιδόσεις ικανοποίησαν,ειδικά στην sport επιλογή, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 13,5 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 173 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση είναι 5,3 λτ./100 χλμ. (μετρήσεις WLTP), με τις εκπομπές ρύπων στα 121 γρ./χλμ.( μετρήσεις WLTP). Στην πραγματικότητα η μέση κατανάλωση ήταν στα 6 με 6,5 λίτρα χωρίς να κάνουμε εξοικονόμηση…δυνάμεων στο δεξί μας πόδι.
Αν και οι διαστάσεις του ανέβηκαν ελάχιστα (περίπου 5 εκατοστά στο συνολικό μήκος -3.845 mm) εντούτοις διατήρησε τις αρχικές επιδιώξεις. Εντύπωση προκαλεί ο σχεδιασμός του μπροστινού προφυλακτήρα που δέχεται στις άκρες πάνω τα φωτιστικά LED και λίγο πιο κάτω τα φώτα ομίχλης. Στο πίσω τμήμα υπάρχει επίσης ένας νέος προφυλακτήρας, δείχνοντας το αυτοκίνητο φαρδύτερο, ενώ τονίζονται με εξαιρετικό τρόπο τα φωτιστικά σώματα. Η μεγάλη αεροτομή οροφής με ενσωματωμένο το φως led του στοπ βοηθάει το μοντέλο στις υψηλές ταχύτητες, αλλά παράλληλα συμβάλλει στην καλή αεροδυναμική, η οποία φθάνει το cd 0.27. Στην γενική οπτική οι ζάντες αλουμινίου 15 ομορφαίνουν το αυτοκίνητο και του δίνουν περισσότερο δυναμισμό.
Αν και μιλάμε για ένα θεωρητικά μικρό αυτοκίνητο, εντούτοις οι εσωτερικοί χώροι προσφέρουν ευρυχωρία και μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση τέσσερις υψηλόσωμους ανθρώπους. Η ποιότητα των υλικών είναι πολύ καλή με χρήση ανθρακονημάτων, ενώ υπάρχουν αρκετοί χώροι για αποθήκευση. Ο αποθηκευτικός χώρος για τους επιβάτες αγγίζει τα 235 λίτρα. Τα όργανα είναι ευανάγνωστα και δίνουν όλη την πληροφορία στον οδηγό, ο οποίος έχει καλή οπτική και καλή εργονομία.
Η σημαντικότερη προσθήκη που έγινε στην ανανέωση αφορά το σύστημα Multifunction GPS Navigation με οθόνη αφής 7″ που συνδέεται εύκολα με smartphone.
Οσον αφορά την ασφάλεια το μοντέλο διέθετε σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος και προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, ενώ η κάμερα οπισθοπορείας διευκολύνει στο παρκάρισμα. Οι αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί και τύπου κουρτίνας, είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, όπως και τα συστήματα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (με απότομη λειτουργία) και ελέγχου πίεσης ελαστικών.
Το Space Star απέδειξε ότι είναι “σταρ” της πόλης. Το τιμόνι δείχνει σε γενικές γραμμές πιο βαρύ και έχει καλή πληροφόρηση . Ο κύκλος στροφής των 4,6 μέτρων σε διευκολύνει αφάνταστα μέσα στα στενά της πόλης όπου εκτιμήσαμε με την ευελιξία του . Κινηθήκαμε και σε επαρχιακούς δρόμους όπου το πιέσαμε , αυξάνοντας ταυτόχρονα τις κλίσεις στις στροφές χωρίς όμως να μας ανησυχήσει ακόμη και σε οριακούς ρυθμούς εκεί όπου ο θόρυβος του μοτέρ και η μέση κατανάλωση… ανέβηκαν.(στην ανάρτηση συναντάμε μπροστά γόνατα McPherson, ψαλίδια βάσης, ελικοειδή ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός και πίσω ημιάκαμπτος άξονας, αντιστρεπτική δοκός).
Όμως κινηθήκαμε με το Mitsubishi 1,2 Intence CVT και σε ανοιχτό δρόμο με τριψήφια νούμερα ταχύτητας . Εκεί λοιπόν έδειξε τις δυνατότητες του καθώς ήταν σταθερό και ευθύβολο και μπορεί ννα δικαιολογήσει απόλυτα την εισβολή του στην κατηγορία των supermini .Τα φρένα με τους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω με το …βιαστικό ABS αποδείχθηκαν άμεσα και αποτελεσματικά ακόμη και σε σκληρή χρήση.
Οι μηχανικοί, επίσης, έκαναν πολύ καλή δουλειά και στα φρένα που αποδεικνύονται δυνατά και ικανά να σταματήσουν το ελαφρύ αμάξωμα. Το τιμόνι δεν προβληματίζει και χαρίζει ευελιξία στροφής, αφού για μια αναστροφή χρειάζεται μόλις 4,75 μέτρα. Παράλληλα δίνει όλη την απαραίτητη πληροφόρηση που χρειάζεται για να έχει τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου.
Το ανανεωμένο Mitsubishi 1,2 Intence CVT αποδείχθηκε ένα μοντέλο με πολλές αρετές που θα ικανοποιήσει τον ιδοκτήτη του. Ευέλικτο και ξεκούραστο στην πόλη ως μικρό και ευρύχωρο ταυτόχρονα για την κατηγορία του, με πλούσιο εξοπλισμό και με ατού την γνωστή αξιοιπιστία της εταιρείας δικαιολογεί την τιμή των 15650 ευρώ της πλούσιας έκδοσης της δοκιμής μας.Η έκδοση INVITE CVT κοστίζει 14250 ευρώ και η αμέσως επόμενη INTENSE κοστίζει 14750 ευρώ.
Facebook Comments