Με αφορμή την άφιξη στην Ελλάδα του νέου Suzuki GSX–S1000GX που παρουσιάστηκε στην EICMA τον Νοέμβριο ’23 προσελκύοντας το ενδιαφέρον του ειδικού τύπου αλλά και των επισκεπτών, η Suzuki Motorcycles πραγματοπ οίησε δημοσιογραφική παρουσίαση του μοντέλου το απόγευμα της Πέμπτης 29 Φεβρουαρίου 2024 στον πολυχώρο Gazarte στο Γκάζι.
Οι υπεύθυνοι για την παρουσίαση μας εξήγησαν τις νέες τεχνολογίες (και είναι πολλές) που φέρνει το GSX-S 1000 GX. Ημιενεργητικές αναρτήσεις (SAES) τις Showa, πλήθος ηλεκτρονικών, κορυφαία φρένα, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, TFT οθόνη 6,5 ιντσών, μεγάλη γκάμα αξεσουάρ. Κινητήρας με 999 κ.εκ., 152 ίππους και 10,8 kgm ροπής, με αλουμινένιο πλαίσιο και αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
To GSX–S 1000GX συμπληρώνει τη γκάμα των GSX και κατ επέκταση μοιράζεται το ίδιο μηχανικό σύνολο των 999κ.εκ. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 153 ίππους στις 11.000 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 106ΝΜ στις 9.250 σ.α.λ. και συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Euro5.
Το αλουμινένιο πλαίσιο συνεργάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι το οποίο προέρχεται από το GSX-S 1000. Το μεγάλο νέο όμως, είναι ότι το GSX-S1000GX είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα της Suzuki που υιοθετεί το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικής ανάρτησης της Suzuki (SAES). Το σύστημα έχει αναπτυχθεί πάνω στην πλατφόρμα της Showa και είναι ειδικά κατασκευασμένο για το συγκεκριμένο μοντέλο. Φέρει ανεστραμμένο πιρούνι SFF-CA και μονοσόκ αμορτισέρ BFRClite. Το SAES, εκτός από τις πληροφορίες που λαμβάνει μέσω της IMU, χρησιμοποιεί ειδικούς αισθητήρες υψηλής πίεσης που είναι τοποθετημένοι στις αναρτήσεις, για να ρυθμίζει συνεχώς την απόσβεση σε πραγματικό χρόνο. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη είναι επίσης και η προφόρτιση του πίσω αμορτισέρ.
Στις λειτουργίες της ανάρτησης περιλαμβάνονται επίσης το Suzuki Floating Ride Control (SFRC) που διαβάζει το δρόμο σε πραγματικό χρόνο και φροντίζει ώστε ο οριζόντιος άξονας της μοτοσυκλέτας να παραμένει σταθερός ακόμα και σε ανώμαλο οδόστρωμα, το Suzuki Velocity Dependent Control (SVDC) που παρακολουθεί την ταχύτητα της μοτοσυκλέτας και διαμορφώνει ανάλογα τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και το Suzuki damping Control (SDDC) που ελέγχει την πίεση της απόσβεση για να μειώσει τις αναπηδήσεις.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών και τυλίγονται από ελαστικά Dunlop Sportmax Roadsport 2 σε διαστάσεις 120/70 και 190/50 . Το σύστημα πέδησης εξοπλίζεται με δίσκους 310 χιλιοστών και ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo, ενώ το ABS διαθέτει και cornering λειτουργία. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 19 λίτρα και τον συνολικο βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 232 κιλά.
Το εργονομικό τρίγωνο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Έτσι τα μαρσπιέ είναι 15χιλ. χαμηλότερα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο πίσω και 48χιλ. ψηλότερα σε σχέση με το GSX-S1000GT. Η σέλα απέχει 845 χιλιοστά από το έδαφος.
Το εργονομικό τρίγωνο είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει άνεση στα ταξίδια. Έτσι τα μαρσπιέ είναι 15χιλ. χαμηλότερα και το τιμόνι είναι τοποθετημένο πιο πίσω και 48χιλ. ψηλότερα σε σχέση με το GSX-S1000GT. Η σέλα απέχει 845 χιλιοστά από το έδαφος.
Το φαρδύ φέρινγκ σε συνδυασμό με τις χούφτες και της ρυθμιζόμενη σε 3 θέσεις ζελατίνα, προσφέρουν μεγαλύτερη αεροδυναμική προστασία, ενώ εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι για τηνανάπτυξη της αεροδυναμικής του μοντέλου χρησιμοποιήθηκε αεροσήραγγα. Για τη μείωση των κραδασμών, το τιμόνι φέρει ελαστικά παρεμβύσματα, ενώ η σέλα έχει περισσότερο αφρώδες και μεγαλύτερο πάχος κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με το GSX-S1000GT. Η ουρά διαθέτει υποδοχές για πλαϊνές βαλίτσες, ενώ η σχάρα και οι χούφτες είναι στο στάνταρ εξοπλισμό
Facebook Comments