Eurobank -Σπίτι μου II: Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης στεγαστικών δανείων – Ένας προσωπικός σύμβουλος για κάθε πελάτη
Παράλληλα, η Τράπεζα θέτει στην υπηρεσία των πελατών της ένα νέο, πρωτοποριακό και απολύτως προσωποποιημένο μοντέλο εξυπηρέτησης
Παράλληλα, η Τράπεζα θέτει στην υπηρεσία των πελατών της ένα νέο, πρωτοποριακό και απολύτως προσωποποιημένο μοντέλο εξυπηρέτησης
Η Eurobank, η τράπεζα με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στα στεγαστικά δάνεια στην Ελλάδα, συμμετέχει στο νέο πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ» που συγχρηματοδοτείται με κεφάλαια του Ταμείου Ανάκαμψης & Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και της Τράπεζας, στηρίζοντας την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη διαχείριση του θέματος της στέγασης, χρηματοδοτώντας με προνομιακούς όρους την απόκτηση πρώτης κατοικίας. Επιπλέον, η Τράπεζα δίνει τη δυνατότητα για υποβολή αιτήσεων έως και 30 Απριλίου 2025 (30.04.2025) χωρίς έξοδα δανείου.
Παράλληλα, η Τράπεζα θέτει στην υπηρεσία των πελατών της ένα νέο, πρωτοποριακό και απολύτως προσωποποιημένο μοντέλο εξυπηρέτησης με ταχύτερες και πιο άμεσες διαδικασίες για όσους θέλουν να αγοράσουν το δικό τους σπίτι λαμβάνοντας στεγαστικό δάνειο. Μέσω της νεοσύστατης Κεντρικής Μονάδας Εξυπηρέτησης Στεγαστικών Δανείων, παρέχεται η δυνατότητα στον υποψήφιο δανειολήπτη να συνεργάζεται με εξειδικευμένο και πιστοποιημένο σύμβουλο της Eurobank, ο οποίος ασχολείται προσωπικά με την αίτηση για τη χρηματοδότησή του, μετά την οικονομική προέγκριση μέχρι και την εκταμίευση του δανείου. Με τον τρόπο αυτό, έχοντας στο πλευρό του τον προσωπικό του σύμβουλο σε κάθε βήμα, ο πελάτης ενημερώνεται λεπτομερώς, αποφεύγει μετακινήσεις και κυρίως επιλύει οποιαδήποτε απορία ή εκκρεμότητα.
Με το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της Eurobank, ο πελάτης, σε μια σημαντική στιγμή όπως είναι η αγορά κατοικίας, υποβάλει την αίτησή του στο κατάστημα ή μέσω video κλήσης και αφού λάβει την οικονομική προέγκριση, εξυπηρετείται εφεξής από εξειδικευμένο προσωπικό σύμβουλο, ο οποίος παρέχει:
Η Eurobank συμμετέχει στο Πρόγραμμα «Σπίτι μου ΙΙ», που διαχειρίζεται η Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα Α.Ε και υλοποιείται στο πλαίσιο του Δανειακού Προγράμματος του ΤΑΑ με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU και το οποίο παρέχει:
Διαθέσιμη είναι μέσα από το eurobank.gr η Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για όσους επιθυμούν να λάβουν γενικές πληροφορίες ή να κλείσουν ραντεβού σε Κατάστημα. Εναλλακτικά, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν την ειδική γραμμή εξυπηρέτησης 211-1908040.
Παράλληλα, η Τράπεζα παρέχει μια ευρεία γκάμα προϊόντων και υπηρεσιών που καλύπτουν όλες τις ανάγκες για αγορά πρώτης ή εξοχικής κατοικίας, κατασκευή/ επισκευή ακινήτου, όπως:
Περισσότερα για την Κεντρική Μονάδα Εξυπηρέτησης Στεγαστικών Δανείων δείτε εδώ.
Facebook Comments