Καλύτερες σχέσεις με τις ΗΠΑ θέλει ο Πούτιν

1 λεπτό ανάγνωση
4 Ιουλίου 2014

Καλύτερες σχέσεις με τις Ηνωμένες Πολιτείες θέλει ο Ρώσος πρόεδρος Βλάντιμιρ Πούτιν, όπως ανέφερε σε συγχαρητήριο μήνυμά του προς τον Αμερικανό πρόεδρο Μπαράκ Ομπάμα για την ημέρα ανεξαρτησίας των ΗΠΑ.

Ο κ. Πούτιν τόνισε ακόμη ότι Ρωσία και ΗΠΑ πρέπει να συνεργαστούν για τα συμφέροντα του υπόλοιπου κόσμου, ως χώρες που φέρουν ιδιαίτερη ευθύνη για τη διασφάλιση της διεθνούς σταθερότητας και ασφάλειας, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κρεμλίνου.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ειδησεις ελληνικου χρηματιστηριου

ΤτΕ: Ανάπτυξη 2% το 2026 και 2,1% το 2027 

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν ανοίγει θετικότερο σενάριο για την

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Πετρέλαιο: Η αποκλιμάκωση στα στενά του Ορμούζ στέλνει χαμηλότερα τις τιμές

Η αγορά πετρελαίου αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση.