Κατατέθηκε το αίτημα για την αποπληρωμή δανείων του ΔΝΤ

1 λεπτό ανάγνωση
22 Απριλίου 2019

Κατατέθηκε σήμερα η πρόταση της ελληνικής κυβέρνησης προς τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας (ESM) για την μερική αποπληρωμή του δανείου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.

Από αυτή την κίνηση υπολογίζεται εξοικονόμηση τόκων 150 εκατ. ευρώ, αλλά η διαδικασία δεν αναμένεται να ολοκληρωθεί πριν από το τέλος Ιουνίου.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί η ΕΚΤ θα αυξήσει και άλλο τα επιτόκια φέτος

Η αύξηση των επιτοκίων στην οποία προχώρησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική δεν θα

Η Ελλάδα επιταχύνει τη μείωση του χρέους – Έγκριση για πρόωρη αποπληρωμή €6,94 δισ.

Τα διοικητικά συμβούλια των ESM και EFSF ενέκριναν την πρόωρη αποπληρωμή δανείων

ΔΝΤ: Ανθεκτική η ελληνική οικονομία παρά την ενεργειακή κρίση

Το ΔΝΤ βλέπει ανθεκτική την ελληνική οικονομία απέναντι στις διεθνείς κρίσεις.