Σε υψηλό 8μηνου ο χρυσός

1 λεπτό ανάγνωση
22 Φεβρουαρίου 2022

Σε ανοδικό έδαφος ολοκλήρωσε τις συναλλαγές της Τρίτης ο χρυσός, σκαρφαλώνοντας στο υψηλότερο επίπεδο από τον Ιούνιο, καθώς η εκτίναξη της γεωπολιτικής αβεβαιότητας λόγω της κρίσης στην Ουκρανία στρέφει τους επενδυτές στο πολύτιμο μέταλλο που θεωρείται ασφαλές καταφύγιο.

Ειδικότερα, το συμβόλαιο του χρυσού παραδόσεως Απριλίου κέρδισε 7,60 δολ. ή 0,4% και έκλεισε στα 1.907,40 δολ. ανά ουγγιά. Αυτό είναι το υψηλότερο επίπεδο από τις αρχές του περασμένου Ιουνίου. 

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τράπεζα Πειραιώς: Άνοδος στα αγροτικά εμπορεύματα με φόντο Κίνα, El Niño και περιορισμένα αποθέματα

Υπό την επίδραση της αναθεώρησης των προσδοκιών για τη νομισματική πολιτική κινήθηκαν

Άνοδος για τον χρυσό μετά τις χθεσινές απώλειες

Ανοδικά κινείται ο χρυσός στις διεθνείς αγορές κατά τις πρωινές συναλλαγές της

Χρυσός: Υποχωρεί υπό την πίεση δολαρίου και πετρελαίου

Πιέσεις δέχεται ο χρυσός στις διεθνείς αγορές.