Τρεις στους πέντε επενδυτές βλέπουν «φούσκα» στην αμερικανική αγορά μετοχών

2 λεπτά ανάγνωση
17 Ιουλίου 2014

Τρεις στους πέντε επαγγελματίες του χρηματοπιστωτικού τομέα θεωρούν ότι η αμερικανική αγορά μετοχών βρίσκεται στα πρόθυρα «φούσκας» – ή είναι ήδη μέσα σε μία, σύμφωνα με έρευνα του Bloomberg.

Ειδικότερα, το 47% των 562 επενδυτών, αναλυτών και χρηματιστών που είναι συνδρομητές του Bloomberg και έλαβαν μέρος στην τριμηνιαία έρευνά του δήλωσαν ότι το χρηματιστήριο είναι κοντά σε επίπεδα που δεν είναι διατηρήσιμα, ενώ το 14% βλέπει ήδη μία «φούσκα».

Ακόμη, σχεδόν το ένα τρίτο των συμμετεχόντων χαρακτήρισαν υπερθερμασμένη την αγορά επιχειρηματικών ομολόγων χαμηλότερης πιστοληπτικής αξιολόγησης και οι περισσότεροι δήλωσαν ότι οι διακυμάνσεις των τιμών των μετοχών θα αυξηθούν το επόμενο εξάμηνο.

Άφησε ένα σχόλιο

Your email address will not be published.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ειδησεις ελληνικου χρηματιστηριου

ΤτΕ: Ανάπτυξη 2% το 2026 και 2,1% το 2027 

Η πρόσφατη συμφωνία μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν ανοίγει θετικότερο σενάριο για την

Ασιατικά χρηματιστήρια: Πτώση σε Nikkei, Topix και Kospi λόγω Ιράν

Οι ασιατικές αγορές χάνουν έδαφος την Παρασκευή.

Πετρέλαιο: Η αποκλιμάκωση στα στενά του Ορμούζ στέλνει χαμηλότερα τις τιμές

Η αγορά πετρελαίου αλλάζει γρήγορα κατεύθυνση.