Ο κορωνοϊός “χτύπησε” και την ελληνική αγορά αυτοκινήτου
Η πανδημία του κορωνοϊού, όπως ήταν επόμενο, «χτύπησε» και τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς για τον Μάρτιο σημείωσαν πτώση 60,7%
Η πανδημία του κορωνοϊού, όπως ήταν επόμενο, «χτύπησε» και τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς για τον Μάρτιο σημείωσαν πτώση 60,7%
Η πανδημία του κορωνοϊού, όπως ήταν επόμενο, «χτύπησε» και τις πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων, καθώς για τον Μάρτιο σημείωσαν πτώση 60,7% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό μήνα. Ταξινομήθηκαν συνολικά 3.744 αυτοκίνητα σε σχέση με τα 9.518 του Μαρτίου 2019, δείχνοντας πρόωρα ότι και ο Απρίλιος θα έχει ανάλογη πορεία.
Από το σύνολο τις περισσότερες πωλήσεις σημείωσε η Β κατηγορία, καταλαμβάνοντας το 44,7% των συνολικών πωλήσεων. Ακολούθησε η C κατηγορία με 34,9% και κατόπιν η Α κατηγορία με 13,4%. Στην δημοφιλέστερη κατηγορία οι πωλήσεις των SUV άγγιξαν το 17,9% του συνόλου των πωλήσεων, ενώ στα C SUV κατέλαβαν το 22% επίσης του συνόλου.
Από το σύνολο των πωληθέντων αυτοκινήτων τα βενζινοκίνητα οχήματα είχαν την τιμητική τους, αφού αποτέλεσαν το 57,4%. Το ποσοστό των πετρελαιοκίνητων οχημάτων έφτασε το 25,9%, τα υβριδικά έλαβαν το 13,4% και τα ηλεκτρικά κατέγραψαν άνοδο 0,8% καταλαμβάνοντας το 1,1% της συνολικής αγοράς. Πολύ καλή πορεία είχαν και τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο που κατέλαβαν το 2,2% των πωλήσεων.
Το πρώτο τρίμηνο του έτους πωλήθηκαν στην Ελλάδα συνολικά 21.391 οχήματα, σημειώνοντας πτώση 18,6% σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο της προηγούμενης χρονιάς.
Μείωση στις πωλήσεις (38,5%) σημείωσαν και τα καινούργια φορτηγά καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 413 από τις 672 μονάδες του Μαρτίου της περσινή χρονιάς. Μείωση είχαν και τα καινούρια λεωφορεία (34,5%), όπως και τα δίκυκλα με πτώση 35,5% με μόλις 1.548 μονάδες.
Facebook Comments