Κι έφτασε η στιγμή, που μας … επιτρέπεται επισήμως να κρίνουμε την κυρία Καρυστιανού με πολιτικά κριτήρια. Κι ενώ θα έπρεπε να χαιρόμαστε, γιατί πλέον η ίδια δε μπορεί να κρύβεται πίσω
“Του Κυριάκου γεννάνε και τα κοκόρια του” ακούω συχνά το τελευταίο διάστημα, εξαιτίας των εξελίξεων στα κόμματα της Αντιπολίτευσης. Όχι! Τα κοκόρια, δεν γεννάνε. Εκτός αν η woke ατζέντα που δίνει το
Ήρθε στα Χανιά για τετραήμερο εορτασμό του γάμου του, ο οποίος τελέστηκε στην Αμερική πέρσι τον Οκτώβρη. Δικαίωμα του κι έχει τις ευχές μας για βίο ευτυχή και ανθόσπαρτο.
Μάλλον είμαι πολύ αναίσθητη και δεν συγκινήθηκα από την κίνηση της Μαρίνας Σάττι. Η καλλιτέχνις, θα συνεργαστεί λέει με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και θα δωρίσει τα χρήματα
Η εσκεμμένη παραπληροφόρηση, καλά κρατεί.. Ανάλγητοι εργοδότες με μαστίγια, θα σέρνουν από τα μαλλιά εργαζόμενους, προκειμένου αυτοί να εξαναγκαστούν σε εξαήμερη εργασία.
Έζησαν κάποτε, κάποιοι σπουδαίοι Έλληνες. Σπουδαίοι, όχι επειδή είχαν μεγάλη οικονομική επιφάνεια, αλλά γιατί θέλησαν να γραφτεί το όνομα τους με χρυσά γράμματα, στις σελίδες της Ελληνικής Ιστορίας.
Ας μιλήσουμε για την Ευρώπη και τις Ευρωεκλογές, με έναν άλλο τρόπο. Χωρίς συνθήματα βαρετά και τετριμμένα, χωρίς λόγια παχιά και ξύλινα, σαν τα ποδάρια των παλιών, σκαλιστών τραπεζιών, χωρίς την αμετακίνητη,
Αγαπώ πολύ την Πατρίδα μας. Με την άδολη αγάπη του Πολίτη που ξέρει, πως ότι προσφέρει στη χώρα του, θα το λάβει πίσω σε Εθνική περηφάνια, σε ποιότητα ζωής, σε Παιδεία, σε
Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Να παραιτηθεί ο Κυριάκος. Ήρεμα, όπως του είπε ο Στέφανος, μην κάνει τίποτις κρητικούς τσαμπουκάδες κι αρχινίσει καμιά βεντέτα κι έχουμε άλλα!